Gå til innhold

Hobbyer i 2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe nytt i tankene?

Hva gjør du når du vil være litt kreativ?

Legg gjerne ut bilder til inspirasjon! Jeg er helt tom for tiden :P

Anonym poster: fa21e47a7106d939fe9547a982935c08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hekler og strikker en del. Eier ikke tålmodighet da, så er små ting som grytekluter, luer, sokker osv!

Tenkte jeg skulle kjøpe julekalender til vesla som jeg må brodere. Av en eller annen grunn har jeg da kjempegod tålmodighet når jeg broderer :-D

Har egentlig veldig lyst til å male, men der har jeg dessverre 10 tommeltotter :-)

Skrevet

Hekler og strikker en del. Eier ikke tålmodighet da, så er små ting som grytekluter, luer, sokker osv!

Tenkte jeg skulle kjøpe julekalender til vesla som jeg må brodere. Av en eller annen grunn har jeg da kjempegod tålmodighet når jeg broderer :-D

Har egentlig veldig lyst til å male, men der har jeg dessverre 10 tommeltotter :-)

Jeg kjøpte en julekalender for 12 år siden, den er enda ikke ferdig hihi ;) Hadde jeg eid tålmodighet :D

Anonym poster: 5730434ff533b95f5b2aa6086ac79f7d

Skrevet

Hehe jeg har brodert veldig mye opp igjennom årene. Blandt annet to bilder som jeg broderte på i ett år hver. Og da broderte jeg i gjennomsnitt 1.5 time hver dag!!

En del som har sagt til meg st jeg kunne solgt hvis jeg ville, men tjener jo ikke akurat mye på det :-)

Skrevet

Jeg leser, leser og leser litt til. Hver ledige stund sitter jeg med nesa i en bok, elsker å lese :)

Anonym poster: 36bfa9f5a14798cfbfd45183dfb5d4dc

Skrevet

Til vanlig så blir det mye trening av både hund og hest.

Om jeg skal gjøre noe annet for avveksling så tar jeg en tur på skytebanen,hiver meg på sykkelen å sykler en skikkelig terrengtur, drar å svømmer osv.

Jeg er IKKE typen til hverken å hekle eller strikke, men kanskje en gang i fremtiden :P hehe.

Jeg trives nok best når det er litt action ;P

Skrevet

Til vanlig så blir det mye trening av både hund og hest.

Om jeg skal gjøre noe annet for avveksling så tar jeg en tur på skytebanen,hiver meg på sykkelen å sykler en skikkelig terrengtur, drar å svømmer osv.

Jeg er IKKE typen til hverken å hekle eller strikke, men kanskje en gang i fremtiden tongue.png hehe.

Jeg trives nok best når det er litt action ;P

Spreka!! :D

Anonym poster: 5730434ff533b95f5b2aa6086ac79f7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...