Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med barnevogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsøker å finne søskenbrett til min emmaljunga duo edge med klassisk understell. Men det er nesten umulig. En butikk hadde det, men når jeg skulle bestille var det utsolgt.

En annen butikk i Sverige kunne bestille det, men da måtte jeg hente det i Sverige.

Og må ha det innen mai...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men må du ha emmaljunga brett da? Kan du ikke bare kjøpe et annet, f.eks Lascal buggyboard, funker veldig bra :)

Skrevet

Har du sett etter på finn?

Evt ring rundt til barneforretninger som selger Emmaljunga, kanskje noen kan sende?

Skrevet

Emmaljunga har strenge regler på at det ikke er lov å sende produktene deres, så ingen leverandører sender dette desverre.

Skrevet

Emmaljunga har strenge regler på at det ikke er lov å sende produktene deres, så ingen leverandører sender dette desverre.

Hvorfor er det slik egentlig?

Dem kunne jo tjent mye bedre om dem hadde nettbutikk på produktene! Jeg har desverre Simo fordi jeg ikke fikk tak i Emmaljunga. Men er den vogna jeg har mest lyst på. Jeg orker ikke kjøre 6 timer for å komme til en Emmaljunga-butikk!

Anonym poster: 9f82a6918e8702d4d1f5f64b33523f29

Skrevet

Hvorfor er det slik egentlig?

Dem kunne jo tjent mye bedre om dem hadde nettbutikk på produktene! Jeg har desverre Simo fordi jeg ikke fikk tak i Emmaljunga. Men er den vogna jeg har mest lyst på. Jeg orker ikke kjøre 6 timer for å komme til en Emmaljunga-butikk!

Anonym poster: 9f82a6918e8702d4d1f5f64b33523f29

Aner ikke! Men det er ganske kjipt ja, enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...