Grøne Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 klokka 22 i går på NRK 3, kjem sikkert i reprise i helga..
Foccacia Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2013 Åh nei Da må jeg finne reprisen. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Har sett den allerede, og venter UTÅLMODIG på sesong tre som gis ut i mars i år. -trommemedfingrene- Kos deg/dere med sesong to. Anonym poster: cba3dec5c5c3f745258cf31ff85c2b3e
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Åh nei Da må jeg finne reprisen. Takk for svar! Reprisen går NÅ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå