Gå til innhold

Sykepleier på barselavdeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å søke en helgestilling på barselavdeling. De søker barnepleier eller sykepleierstudent til stillingen. Tro om jeg har noen sjans til å få den når jeg er utdannet sykepleier. Noen som jobber på barselavdeling eller har greie på dette? Da jeg var i praksis jobbet minst en sykepleier ved avdelingen. Tenker selv at det kanskje er mulig de kan ansette en sykepleier i stillingen siden det står at sykepleierstudenter kan søke, men tenker jeg da trolig vil få lønn som barnepleier. Er hjemme med minstemann for tiden og en helgestilling på barsel hadde vært supert da det er de minste/og veiledning av nye foreldre jeg liker best å jobbe med...

Anonym poster: 997bec0eaf797e7132ad00f465749617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er vel å ringe til dem å høre med de, eller bare søke og håpe på det beste.. Dt verste som skjer er at du ikke får jobben, men da har du jo prøvd.

Anonym poster: 87eb16fa4347a96a1b790cdb28d2377b

Skrevet

Takk for svar. :) Har så lyst på jobben at jeg forsøker. Har allerede sendt søknaden...

Anonym poster: 997bec0eaf797e7132ad00f465749617

Skrevet

Du får nok helt sikkert ikke lønn som sykepleier når det ikke er en sykepleierstilling du evt blir ansatt i. Det går jo på økonomien til sykehuset, trenger de ingen sykepleier, så betaler de heller ikke for det... Uansett er det jo bare å gjøre som du sier du har gjort, søke, så er det opp til sykehuset om de vil ansette deg eller ikke :)

Anonym poster: 5e47dea5e94e86e18ecb04d225b268f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...