Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Når er det greit at barn kan få honning i varm drikke eller på brødskive? Jeg vet at babyer ikke skal spise det.... Jenta mi er nå 15 mnd. Kan hun nå spise honning? Anonym poster: 4f045ccfbe00ed7604893a06c0f8e44a
<3 2G <3 Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Er det ikke under året en ikke skal gi det? Mener å huske det fra sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå