Gå til innhold

Høygravid på min søster sitt bryllup :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe fint å være høygravid på min søsters bryllup.

Min søster skal gifte seg til sommeren. Jeg synes det er urettferdig å ha på meg en annerledes kjole, overvektig, og sikker bekkenløsning.

Hun skal heler ikke få mye hjelp av meg når jeg er høygravid med bekkenløsning :(

Anonym poster: d5e3b718def83f8e200d7f4e1dab22d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre ikke noe å gjøre med det, din søster kan ikke forandre datoen for sitt bryllup fordi du er gravid.

Anonym poster: bba041379855de17401ce399e6371777

Skrevet

OK. Du var jo en hyggelig søster.

Anonym poster: 0b986050d32a95bdee5d7aab5816d083

Skrevet

ro ned hormonene dine du, så går det nok bra;)

Skrevet

Ja du har rett. Det er litt urettferdig at din store mage og klaging over bekkenløsning skal ta oppmerksomhet fra henne som tross alt er bruden.

Anonym poster: aae4bf82147e144973c643b565d490be

Skrevet

Ja, uff, det var dumt av søsteren din å glemme at bryllupet hennes egentlig handler om deg. Du får minne henne på det...

Og bare så det skal være klinkende klart: Det var ironi!

Forsøk å flytte fokuset et lite øyeblikk. Bryllupet handler om at søsteren din og hennes utvalgte feirer sin kjærlighet. Det er DE TO som er hele greia med den dagen. Uansett hva du har på deg, så klarer du nok å være glade for dem, og jeg kan love deg at resten av selskapet blåser i hva du har på deg.

Skrevet

Du skulle ikke planlagt graviditeten din litt bedre da.

Anonym poster: a4231a166de89f4adc1754fcdb11c5e9

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe fint å være høygravid på min søsters bryllup.

Min søster skal gifte seg til sommeren. Jeg synes det er urettferdig å ha på meg en annerledes kjole, overvektig, og sikker bekkenløsning.

Hun skal heler ikke få mye hjelp av meg når jeg er høygravid med bekkenløsning sad.png

Anonym poster: d5e3b718def83f8e200d7f4e1dab22d7

Seriøst? Dette er et problem for deg? Hjelpe meg så patetisk..

Anonym poster: 9eb79b13e4b2c387039350858780a093

Skrevet

Sånn er livet. Det blir mange forsakelser etter at babyen kommer ut også. Bruk litt penger på en fin gravidkjole og unne din søster en herlig dag. Hun skjønner sikkert at en høygravid dame ikke klarer hjelpe til så mye, og da kan du jo bare nyte festen.

Skrevet

Tenk positivt, for det er ikke sikkert du får bekkenløsning. (det er mange som trener helt opp mot termin)

Det er du selv som avgjør om hvor mye du legger på deg i svangerskapet, for med et sunt kosthold trenger du ikke legge på deg så alt for mye.

Skrevet

Tenk positivt, for det er ikke sikkert du får bekkenløsning. (det er mange som trener helt opp mot termin)

Det er du selv som avgjør om hvor mye du legger på deg i svangerskapet, for med et sunt kosthold trenger du ikke legge på deg så alt for mye.

For noe sludder. Du kan legge til rette for moderat og liten vektoppgang men du kan ikke styre det.

Anonym poster: 9eb79b13e4b2c387039350858780a093

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hjelpeogbevaremegvel!!!

En smule egoistisk og selvopptatt, er vi ikke?

Skrevet

Hehehe.....nå måtte jeg faktisk le her. :D

Uansett, gravide har en vakker glød over seg, uansett vektøkning og bekkenløsning. Så fremst du ikke lar grønnfargen til sjalusi og misunnelse overstråle gravidgløden da. :P

God bedring!

Skrevet

Jeg syns du er heldig som er gravid jeg! Ikke for å være frekk, men du har tross alt et luksusproblem her.

Skrevet

i.... det heter ! -i- min søsters bryllup!

Anonym poster: 3408db481352ef64685e34391e09ef2d

Skrevet

Garantert et tulleinnlegg etter flere bryllupsinnlegg her idag :-D

Skrevet

Hold deg hjemme og la søsteren din få ha en fin dag.

Anonym poster: 90131ad893fdac3c10183d2b31cf3586

Skrevet

Hahahaha, morsomt.

De fleste ville nok forstå at et bryllup ikke handler om kroppsfasongen til en av gjestene, men om dagen til de to som faktisk gifter seg, så dette regner jeg med er trolling..

Anonym poster: 6b229d397f076ca6659ecdd7cd462fb5

Skrevet

Troll

Anonym poster: 49afdf5a9ceb2ab62700cce02e360921

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...