Gå til innhold

når kjærlighet går over til irritasjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så jævla lei at mannfolket aldri klarer å rydde etter seg, at han ikke klarer å se småting som skal gjøres og at han bare bryr seg nada om hvordan det ser ut her hjemme... hvis ikke jeg rydder så blir det ikke gjort, han driter i om støvet hoper seg om, om brødsmulene ligger overalt..om dressen hans ligger i en krøll i hjørnet av soverrommet.. om doen ikke ser ut.. for å ikke snakke om kløne-idiot-tingene han gjør... som å søle ned nyvaskede duker.. miste ting som ødelegger gulvet.. om bilen får en skade.. ja, i det hele tatt.. men han bryr seg nada..

Jeg bare savner den kjærestetiden.. og er så lei hans mangel på respekt.. ja, jeg har snakket med han.. hjelper ikke..

er det bare meg som har slikt håpløst mannfolk??

Anonym poster: a4f39d8edca1933a0388b99e305d9f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en typisk mann. Prøv heller å se de gode kvalitetene han har. For gresset er ikke grønnere på den andre siden, menn er og blir menn.

Hilsen ei som håper på å bli født som lesbisk i mitt neste liv.

Anonym poster: f34cce3ad8e1b9af580df2c3e306592a

Skrevet

eeh NEI!

Han min er mye lik han din, når det kommer til rydding og vasking! Etter å ha vert alenemamma i 10år ble jeg så vant med å gjøre absolutt alt selv, inne, ut, ja overalt ;) at nå i en alder av 37 (var 34når jeg traff min nåværende mann) har insett at om ting skal gjøres skikkelig, så er det jeg som må trø til!

Han min gjør ting uten å klage om jeg ber han om det, men hadde jeg ikke bedt han, så hadde han heller ikke gjort noe ;)

Han har desverre vokst opp med en gammel mor som gjore alt for guttene sine.........

Anonym poster: 785800d1b81578b054a16ef63fa3d4fc

Skrevet

Er som om jeg skulle sagt det selv

Skrevet

Er en av grunnene til at jeg tenker at jeg bare skal forbli singel... Orker ikke å gå rundt å irritere meg hele tiden..

Anonym poster: 76f5217518cc8902d022551e89851ff2

Skrevet

Skjønner ikke hva dere snakker om jeg, ingen av de mennene jeg kjenner er slik. Fatter ikke det er mulig. Om min mann fikk puter under armene av sin mor og ble en fantastisk mann.

Skrevet

I hear you! Det er akkurat som å lese om mannen her i huset. Jeg blir noen ganger så irritert at jeg tenker ofte at jeg har det bedre uten han.

Anonym poster: 4499b7c584d323170624734e0f0c1511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...