Gå til innhold

Gravid med p-pille??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd å bli gravide med p-pille?? Jeg går på p-pillen Mercilon, og skulle hatt mens senest fredag. Men den har ikke kommet enda... Har hatt mens lignende smerter i magen hele uka, men har fortsatt ikke kommet. Har aldri opplevd noe lignende før, men har ikke gått lenge på denne type pille!! Har ikke noen tegn på graviditet heller, har 3 barn fra før, så vet hva jeg skal kjenne etter!!! Er det noen som har opplevd det samme?? Er livredd for at jeg er gravid igjen!!!!!

Anonym poster: 97982798450a194f9143ef81fa7e2d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-piller overstyrer jo menstruasjonen, og noen mister den helt, så det trenger ikke bety at du er gravid :) Jeg hadde ikke blødning på flere måneder, på det lengste :P

Skrevet

jeg ble gravid på pillen..på yasmin

Anonym poster: 37208142f3653bb8d5a582a9d1791960

Skrevet

Ok. Kanskje jeg skal la det bero litt da, så får vi se!!! Får bare helt panikk, siden jeg har 3 små fra før, og ikke har kapasitet til å gå fler akkurat nå!!!!

Skrevet

har tre barn, og alle har kommet på prevensjon.

med først ble jeg gravid en mnd etter p-sprøyte ( som skal virke i 3mnd) hadde brukt p- sprøyte i over 5 år

nr 2 kom da jeg gikk på Loette

og nr 3 kom da jeg gikk på czerazette.

har heller ikke slurvet med pillene, eller vært syk, som skulle gjort at de ikke skulle fungert.

Ha vært gravid to ganger til på yasmine, men da endte det med SA.

Har derfor valgt å sterilisere meg

Anonym poster: c33509fc7c41c881e0a49513e3f106f7

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mine 2 første fikk jeg på p-piller, så ja, mye mulig

Skrevet

Du bør jo ta en test før du begynner på pilla igjen etter den pillefrie uken, om du er gravid skal du jo ikke fortsette med pillene.

Man skal alltid ta en test om mensen ikke kommer som den skal, det er ingen prevensjon som er 100% sikker...

Anonym poster: 3f752178971e772ce40229e71cf9e181

Skrevet

Jepps, her kom lillegutt plutselig mens jeg gikk på pilla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...