Gå til innhold

Kalde vonde ben/føtter..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det skyldes? Det har kommet etter siste graviditet, og kommer og går litt, men den siste tiden har det vært ganske konstant.

 

Jeg går alltid med ullsokker, men det hjelper ikke så veldig. Når jeg bader i varmt vann, eller tar fotbad lindrer det, og det lindrer litt å massere føttene..

 

Tidligere har jeg vært plaget endel med urolige ben, men dette har gitt seg etter jeg begynte med magnesium-tilskudd. Vet ikke om det har noen sammenheng..

 

Om bena bare var kalde ville det nok ikke bekymret meg så veldig, men de er altså så kalde at det gjør vondt på en måte, og da særlig venstre ben..

 

Noen med erfaring eller tanker om hva dette kan være?

 

Anonym poster: 0c248022eead6a0ce71631f34b222254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...