maxim Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har bestemt meg for og prøve og holde en sunnere linje uten alt dette søte godiset og brus og slikt men har så lyst på noe og drikke annet enn vann.. Noen tips som ikke er helt fy fy??
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Kjøp vann med kulsyre (eller bruk springvann om du ikke liker kulsyre) kjøp også frukt og/eller bær, del det opp, hell vannet på en karafel eller noe, og legg i frukt/bær,la detstå i kjøleskapet natten over, rør godt, før du heller det i glass, tilsett gjerne litt av frukt/bær som du kjærer opp når du skal drikke det.. Snadder <3
Følelsesvims Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 - Taffelvann (som Bris, bare billigere) og eplejuice (mye fruktsukker, men dog ) - Myntete/andre tesorter
maxim Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2013 Eple juice er vel også mye tilsatt sukker??
Følelsesvims Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Eple juice er vel også mye tilsatt sukker?? Hm, trodde eplejuice var ren frukt og eplenektar var tilsatt ekstra sukker, men mulig jeg tar feil Det kan du jo uansett lese på pakningen.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Elelr kjøpe fruktpresse og presse egen juice, da slipper du jo å tenke på sukker, for du tilsetter/sløyfer etter eget ønske
pusekvinne Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Søk på vannkefir, jeg har ikke prøvd enda, men skal gjøre det snart:)
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Eplejuice er ikke tilsatt sukker. Men det er naturlig fruktsukker oppi.eplenektar derimot. Smoothie er mitt forslag! Nei en klarer ikke drikke så mye av det, men du så sunt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå