Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Sparer dere noe på det, eller går det ca på det samme med f.eks fotoknudsen? Anonym poster: 06a4756c3049d04f33f3120fdb2fbb03
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Nei, gjør ikke det. Blekk er dyrt og det kreves en del når man skal skrive ut foto, kvaliteten på bildene blir dårligere og holder ikke like lenge som bilder som er "fremkalt" hos fotobutikk. Anonym poster: 315de47754d246e681afd283d11e863b
TPK Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Nei, har ikke printer. Dessuten synes jeg ikke det blir så fint.
Gjest Mentha Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Jeg gjør det, men om jeg sparer noe på det aner jeg ikke. Mye "hverdagsbilder" og endel kort skrives ut på fotoprinter. Blekket er ikke så dyrt hvis du kjøper det på steder som inkclub ol. Og så er det greit iom at bildene er klare umiddelbart hvis du får et innfall om å lage album eller lignende. Men kvaliteten varierer veldig fra printer til printer, og selvsagt også med papirtypen du bruker. De fleste printere kommer vel også med et egen redigeringsprogram hvor du kan bl.a fjerne røde øyne, få skarpere farger, forskjellige filtere osv. Men etter min erfaring kommer de beste bildene fra fotobutikken enn så lenge. Likevel, så lenge de er til "hverdagsbruk" og jeg vet jeg har muligheten til å sende de til fremkalling senere, så holder det greit for meg med fotoprinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå