Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Møkka utseende. Blir jo faen ikke strammere i kroppen. Magen henger faen MER nå etter 28 kg ned! HYYYYL! DRIIIT lei av og ha kropp som ei på 40 som har født 10 barn når jeg er 24 og kun har to.... Anonym poster: 6e795b03ae4022d382fe7ef7def6c61d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Dritt LEI alt fokuset på kropp Anonym poster: f68e1f781d4ee49ad7b6efea42837d41
Koala *g07* Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Slapp av! Tenk positive tanker i stede for negative! Det er for mye tid brukt på å hate seg selv. Skaper bare enda mer mistrivsel. Du får ikke endret deg selv på sekundet uansett, og da må man prøve å være positiv i tankene først. Kroppen blir som regel aldri den samme igjen. Dessverre har samfunnet syke idealer som hele tiden slenges i fjeset på oss. Det er mennesker som dedikerer all sin tid på utseende. Det har vi hvermannsen svært lite sjanse for å gjøre. Vær forresten glad for vekttapet du har. Det står det jo vanvittig respekt av!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Nei, det gjør dessverre ikke det når det ikke ser bedre ut. Det er uakseptabelt å se ut som jeg gjør når jeg er så ung og har spist sunt og gått lite opp i vekt før, under og etter sv.skapene. Jeg driter i hva andre syns. Jeg bryr meg kun om hva jeg synes. Og jeg haaaaaaater strekkmerker, hengehud, åreknuter og ulike pupper. Jeg skammer meg, det er en skam at jeg ser sånn ut. Kroppen min har ikke kommet positivt ut av å fått barn. Det finnes ingenting positivt med kroppen min nå. Ingenting. Jeg prøver og gjøre noe med det. Som å gå ned i vekt, trene, stramme opp osv. Men det blir jo ikke bedre. Men takk for at du syns det. Anonym poster: 6e795b03ae4022d382fe7ef7def6c61d
IceNose Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Enig med hun over!Vær stolt over at du har gått ned så mye som du har gjort..Tenk på alle de som IKKE kommer seg dit en gang!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Hvis du har gått ned 28 kg og har mye overflødig hud som sjenerer veldig er det jo kanskje mulig å få plastisk operasjon hvis du snakker med legen din om det? Hvis det forårsaker store psykiske belastninger så tror jeg man får dekket det, ihvertfall store deler av beløpet. Anonym poster: 88f67d6e23a9a8e30aecdd8540a60fb1
IceNose Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Men nekter du å være fornøyd uansett, så blir du heller aldri det..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Ja, så klart nekter jeg og late som jeg er fornøyd. Det er jo og lure meg selv. Hvem vil vel det? Har gått ned det på 8 mnder, så er over lang tid. Det BURDE ha strammet seg opp mer. Jeg var fin og stram før jeg fikk barn så skjønner ikke hvorfor ialledager jeg ser ut som ett helvete nå. Hadde jeg vært ett fett berg fra før så kunne jeg skjønt hvorfor magen ikke er fin.... Arg!!! Anonym poster: 6e795b03ae4022d382fe7ef7def6c61d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Du har gjort en kjempejobb som har gått ned så mye!!! Gratulerer med den jobben!!! Sier som en over her, snakk med legen din om det og fortell hvor mye dette plager deg og be om en vurdering for operasjon. Hvis du ikke får operasjon, så sjekk hvor mye det koster å gjøre privat, og så begynner du å spare. Kan ta tid, men da vet du at en dag så får du det gjort Vær stolt over kroppen din - den har satt to barn til verden, du har gått ned nesten 30 kg og kroppen din fungerer Anonym poster: 4292b58d98fcc7bae6413c9aa2501600
Sol Skippertaksdronning Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Det er naturlig at kroppen forandrer seg. UAnsett hvor fin og stram man var før barn, vil noe alltid endres. Husk også på at noen har hud som trekker seg sammen til tilnærmet dit den var, andre ikke. Det er mye godt genetisk hvordan dette blir. Og gener rår man ikke over. Men som en over her sier, snakk med legen, kan hende du kan få hjelp til å få strammet opp løshud. Og 8 mnd er ikke veldig lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå