Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jepp, et idiotproblem. Slike man får når man er sammen med en toskemann. Jeg pumper for å ha nok melk til et par flasker så pappaen kan mate jenta vår når jeg nå straks skal ut i jobb. Fram til nå har jeg fullammet og tatt meg av så og si alt her hjemme, inkludert middagslaging og -planlegging. Han tar til nøds oppvasken, men ikke før jeg har mast en god time. I dag sprakk jeg da han nektet å vaske pumpa. "Jeg tror du må vaska den puppegreia di selv". Wtf?? Så, altså: Hvem vasker pumpa hos dere? Du eller mannen? ... Herrefred, for et problem. Jeg vet. Anonym poster: f7200b128dda364e7dd32714c566078a
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Han vasket den når han kokte flasker.... Og omvendt.
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Jeg vasket den hver gang, men dette var mens jeg var i permisjon i en kort periode da jeg var i ferd med å miste melka. Hadde det vært etter jeg startet i jobb og hadde masse og gjøre osv hadde nok ikke samboer hatt noe imot å vaske den. Når det gjaldt koking av flasker, tuter og smokker pluss lage til nye flasker delte vi på arbeidet :-) Hvis han har så mye imot å vaske den pumpa så får du heller inngå en avtale om at han gjor noe annet istedet da vetu :-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Skulle gjerne ha vasket den selv, om han tok seg av andre ting, men det skjer liksom ikke, det heller. Han bodde hjemme fram til vi flyttet sammen, og det merkes. Æsj altså! Godt å få det ut et sted, dette er liksom toppen av isfjellet. Forstår bare ikke at han ikke forstår at når JEG må opp om natta for å amme på den ene sida, for deretter å pumpe på andre sida, for så igjen å sove noen timer til før jeg skal mate igjen... så bør HAN klare å gjøre den ene tingen han faktisk kan hjelpe til med her - vasking! Anonym poster: f7200b128dda364e7dd32714c566078a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå