Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Stakkars mann altså, som har blitt så hardt skadd på grunn av en selvmordsbomber. Men det var ikke et spor av glede på dette bryllupsbildet av dem. Ser jo ut til at dama angret på ekteskapet allerede http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10064255 Anonym poster: 93bfc74a1e036f39560709790300fa5d
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Ikke bare meg som reagerte på det sørgmodige utrykket nei :-/
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Anonym poster: 889e3ebbf940fa82bb30bc6319688cb3
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Der var et et mye finere bilde av dem ja:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Falt ikke han om å døde etter og ha overlevd den bomba? Anonym poster: 686143e60ae8a601023ab3b21cee0efc
Lyckelin Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Tenkte det samme som dere. hva med et lite smil liksom....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #9 Skrevet 4. januar 2013 For en motbydelig tråd. Anonym poster: 1d6b07e9eeeae8dc2cd9c94adb835e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå