Gå til innhold

VGs vektklubb - verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å melde meg inn for å få litt hjelp i kampen mot babykiloene, men er det noe vits i å bruke penger på det?

Har ingen treningspartner, så jeg håper vektklubben kan være min motivasjon og spark i ræva ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg hjelper det for motivasjon og tips.Bruker klubben lite til annet enn å registrere mat og trening- men dette gjør at jeg blir mer bevisst! Vet det fins alternativer som skal være gratis, men for meg er vg enklest da det er det jeg er vant til..

Anonym poster: 5c91a05f3604ed763c6ad4b9e77176a8

Anonym poster: 5c91a05f3604ed763c6ad4b9e77176a8

Skrevet

Ja, meget fornøyd med vg sin vektklubb

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Jeg lærte så mye om kalorier og trening at nå kan jeg beregne kalorier i det meste, og klarer å gå ned på egenhånd.

Gikk ned 20 kg første gang. Så gikk jeg ned 9 kg etter graviditet noen år senere, også med Vektklubb.no

Anonym poster: d9575739ceb6df6c8df979ecde32d91b

Skrevet

Prøv 30 day shred (ligger på youtube). Jeg har alltid slitt med kiloene, men jeg klarte å gjennomføre denne og gå ned hele 6 kilo på 1 mnd!

Har ikke prøvd vektklubben hos VG, men har prøvd flere andre slankesider både i Norge og på utenlandske sider- uten hell.

Lykke til! :)

Anonym poster: da6b97a5d5e3e03c983a90ef44c17eeb

Skrevet (endret)

Gubben bruker den og er veldig fornøyd. Han spiste for lite, så han måtte øke maten for å gå ned. Eneste endringer han har gjort og han går jevnt og trutt ned :D De tar og hensyn til feks jul og slike ting med å komme med forslag til typisk mat for perioden, så en lærer hvordan ikke å sprekke helt.

Det som er absolutt viktigst er å være ærlig med seg selv om hva en spiser. Jukser du med innfylling så funker det ikke like godt ;)

Endret av 1G+1G :D
Skrevet

Absolutt!

Selv gikk jeg ned 11 kg ifjor vår ved hjelp av denne,og da kunne jeg fortsatt kose meg.

Lærte veldig mye der inne- så betal og meld deg inn NÅ! :)

Motiverende.

Anonym poster: e428f62e131f9f674701dbf585147fd3

Skrevet

Takk for svar alle sammen! :D

Da har jeg meldt meg inn i VGs vektklubb og starter med registrering i morgen :) Greit å betale litt når man får hjelp av eksperter synes jeg, veldig dårlig på å motivere meg selv..

Tror jeg skal prøve den 30 days shed også, når jeg har fått litt rutiner på mat osv!

Dette kan bli spennende tider ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...