Gå til innhold

Nedpress og hyppige kynnere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 33+4 og har hatt mange vonde kynnere og stikking i underlivet idag, har også hatt litt mensen vondt, er det noe jeg kan gjøre for å lindre dette ? Er det normalt ? Jordmor sier at alt jeg syns er vondt er normalt, blir lei av å ringe hu å aldri få noe godt svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg, men jeg vet ikke om jeg føler noe nedpress, men vondt er det uansett! Har hatt det sånn i et par uker, og blir bare verre og verre. Min jordmor sier også at alt er normalt, og at dette kan være at barnets hode festet seg. Hun kunne også kjenne barnets hodet ganske godt nedi bekkenet, men jeg husker ikke om hun sa at hodet hadde festet seg, eller om det var på vei til å gjøre det..... Hun sa i hvert fall at smertene kunne komme av dette.

 

Blir det virkelig ille, kan du jo ringe til føden. Bedre å ringe en gang for mange, enn en for lite.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg, men jeg vet ikke om jeg føler noe nedpress, men vondt er det uansett! Har hatt det sånn i et par uker, og blir bare verre og verre. Min jordmor sier også at alt er normalt, og at dette kan være at barnets hode festet seg. Hun kunne også kjenne barnets hodet ganske godt nedi bekkenet, men jeg husker ikke om hun sa at hodet hadde festet seg, eller om det var på vei til å gjøre det..... Hun sa i hvert fall at smertene kunne komme av dette.

 

Blir det virkelig ille, kan du jo ringe til føden. Bedre å ringe en gang for mange, enn en for lite.

 

Det er mest sånn stikking nedi der, nesten så jeg kjenner han stanget hue nedover :P ja blir det værre får jeg nok ta en tlf, du får ha god bedring og lykke til :)

Skrevet

Da har vi det kanskje ganske likt, for jeg har også endel stikking, menssmerter, og kynnerne er som fra helvete... Noen ganger tar kynnerne tak i ryggen min også, og da blir jeg redd det er rier! (mamma snakker alltid om at ho fikk riene i ryggen, og ikke magen). Men så går det jo over etter et par minutter, og er ikke regelmessig eller noe slikt...

 

Takk, og god bedring og lykke til til deg også!

Skrevet

Det kan være at hodet fester seg da? Når j venta min første, festa hodet seg ganske tidlig. Va en del stikking i underlivet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...