Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Er en dame på 43 år,som er gift på ny med en 10 år yngre mann, han har ikke barn,mens jeg har 3 barn på 26,16 og 14, akkurat blitt bestemor til en nydelig gutt, og idag fant jeg ut at jeg var gravid,6 uker på vei,jeg synes det er veldig uheldig pga alder og at jeg har så store barn,men samtidlig mot abort,den nye mannen min, vil jo gjerne ha denne babyen,men hva mener dere? er jeg for gammel? Vil tenke på barnet først og fremst. Anonym poster: 0e5be0dabb4734a5baf49437cbae1f62
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Det er bare du som kan avgjøre om du er for gammel Om du orker å begynne på en ny runde med spedbarn og alt som følger de neste 18 årene, så kjør på
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Man er ikke eldre enn man føler seg er det noe som heter.. Så om du føler at dette er noe du vil klare igjen, en baby og alt det måtte bli med, så spiller jo ikke alderen noen rolle mener jeg Endret 3. januar 2013 av <3Barn&Engler<3
Bonanza Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Mange på din alder som får barn! Hvis du selv også føler det er fint å bære frem et barn til, så gjør det!!! Må ikke tenke på å fjerne det pga enkelte menneskers fordommer.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Er en dame på 43 år,som er gift på ny med en 10 år yngre mann, han har ikke barn,mens jeg har 3 barn på 26,16 og 14, akkurat blitt bestemor til en nydelig gutt, og idag fant jeg ut at jeg var gravid,6 uker på vei,jeg synes det er veldig uheldig pga alder og at jeg har så store barn,men samtidlig mot abort,den nye mannen min, vil jo gjerne ha denne babyen,men hva mener dere? er jeg for gammel? Vil tenke på barnet først og fremst. Anonym poster: 0e5be0dabb4734a5baf49437cbae1f62 ta en titt på assistert befruktning.... flere som er rundt 40 pluss der inne.... og de ville nok gladelig ha byttet med deg... Anonym poster: 46a3393f9397044f2e468998c7299aba
Fomle84 Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Du er ikke for gammel. Barnet vil nok holde deg ungt : )
Februargullet2013 Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Tror ikke jeg hadde beholdt det hvis jeg var på din Alder,Men det Bestemmer jo du selv, Men med tanke på at du har akkurat blitt bestemor,så vil jo det lille barnebarnet ditt, Få en ny onkel,synes det er merkelig,men som sagt du må avgjøre det selv,og mannen din er 10 År yngre og ønsker seg barn,så dere må finne det ut sammen
Nettie+jentungen Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Om dere har energi og et ønske om det så kjør på! du har jo en fordel og det er jo at du allerede har gått igjennom dette tre ganger før
♥Madam Mim♥ Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Ifølge alder synes jeg ikke du er for gammel i det hele tatt!! Som noen andre her sier så er du ikke eldre enn du føler deg. Forresten har jegogså hørt at barna holder deg ung!! Skjønner at du synes denne situasjonen er spesiell siden du har voksne barn fra før til og med så store at den ene har barn selv! Men ser egentlig ikke på det som noe problem heller. Tenk å tøft det er å kunne si at den ble født onkel eller tante da! Det er det ikke mange som kan skryte av :-) Nei, følg hjertet sitt du, ikke bry deg om hva alle andre måtte si. Det er ditt liv og din kropp :-)
magica fra tryll Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Selvfølgelig skal du beholde det, om du har lyst:) Jeg fikk mitt foreløpig siste og 6. barn som 44-åring. Gikk helt strålende det. Mine eldste er 21, så jeg kan jo også bli bestemor. Det er bare koselig synes jeg. Og det å se kjærligheten mellom de små og de store er bare helt fantastisk!
Sli1 Skrevet 3. januar 2013 #11 Skrevet 3. januar 2013 Ville nok holdt meg til å være bestemor jeg...
FrkKværner Skrevet 3. januar 2013 #12 Skrevet 3. januar 2013 Du er ikke eldre enn du føler deg:o) Tenk godt igjennom besluttningen din hvertfall. Husk at dette kan være din siste mulighet til å få barn (mrk kan). Så flott at din nye mann ønsker å ta ansvar. Snakk sammen med mannen din om dette, dere finner nok en løsning som passer dere best. Lykke til:)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. januar 2013 #13 Skrevet 3. januar 2013 P.s: Min mor er tante til en som er 3 år eldre enn henne
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #14 Skrevet 3. januar 2013 Takk for gode svar,er veldig usikker,men vi får snakke sammen,hvis mannen min ønsker barnet sterkt,så får vi beholde det,det er selvsagt velkommen hos meg også,bare veldig merkelig følelse. Anonym poster: 0e5be0dabb4734a5baf49437cbae1f62
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #15 Skrevet 3. januar 2013 Hei. Jeg ble førstegangsmor i alder av 42 år, jeg må bare si at jeg nyter livet til fulle og barnet holder meg ung :-) Har aldri høtt et ord fra noen som syntes jeg var for gammel, derimot har de spurt om nr 2 ;-) Skjønner at det er rart å være bestemor og nybakt mor samtidig, men tenk så gøy det blir for de to små å ha kontakt med hverandre. Min bror har en tante som er litt yngre, de har vokst opp sammen og har ofte kontakt med hverandre i voksen alder :-) Anonym poster: 2eaf05fbe824152775ebf9dc842eba1f
Versailles Skrevet 4. januar 2013 #16 Skrevet 4. januar 2013 Rent helsemessig må du jo vurdere det selv. Jeg er 45 år og har fire barn mellom 22 og snart ett år. Men forskjellen er at jeg har alle med min mann. Om du synes du vil takle det, er det jo fint. Men da bør du være sikker på at forholdet varer, slik at du ikke blir alene igjen. Har du samme far til de tre eldste, så blir det mindre problemer.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #17 Skrevet 4. januar 2013 Jeg synes ikke du er for gammel. Man er jo ikke for gammel til å få barn så lenge naturen (eller, kjæresten, da) fortsatt kan gjøre deg gravid. Jeg tipper de som har svart at du er for gammel, selv er i tjueårene, og da er det lett å synes at mennesker som oss, i førtiårene, er ur-gamle. Hvis både du og kjæresten din har lyst på dette barnet, ser jeg ikke helt problemet. Men til syvende og sist er jo dette ditt valg, og det DU (og kjæresten) vil er det som er riktig. Lykke til! Anonym poster: 2ed3c29f32abaf3a9c380e4a1f88a8bb
skinnfilla Skrevet 4. januar 2013 #18 Skrevet 4. januar 2013 Hvis du klarer en runde til så kjør på Kjenner flere på 40+ som akkurat har begynt eller er på runde2:) Traff en far med tre jenter i går. Ei på 2 og tvillinger på. 7 uker. De traff hverandre sent. Lykke til uansett. Ei venninne og moren har døtre på samme alder:)
Kyllingbein Skrevet 4. januar 2013 #19 Skrevet 4. januar 2013 Det tror jeg går fint. Kan hende det barnet du har som selv akkurat har fått barn synes det er litt rart. Men det blir nok stas det også. Du må bare tenke på om du orker ei runde til med alt det innebærer. Men du har jo en mann som skal bistå også :-) Lykke til.
<3 2G <3 Skrevet 4. januar 2013 #20 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har lillebror som er 18 år yngre enn meg, (annen mor) men ei niese som er 17 år yngre enn meg Går helt fint det. Pappa var 50 da han fikk liklebror.... Er hva en gjør det til selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå