Gå til innhold

Må melde meg ut...


Fisken2012

Anbefalte innlegg

Ultralyd i dag....13+3.... Ikke liv...målene tilsvarte over 13 uker, så det lille hjertet har visstnok akkurat sluttet å slå....min andre missed abortion på et halvt år :(

 

Takk for meg, og masse lykke til til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ultralyd i dag....13+3.... Ikke liv...målene tilsvarte over 13 uker, så det lille hjertet har visstnok akkurat sluttet å slå....min andre missed abortion på et halvt år :(

 

Takk for meg, og masse lykke til til dere andre :)

 

Huff!! Beklager..Trist å høre. Lykke til til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det syns jeg var fryktelig trist å lese, veldig skremmende også. Håper du aldri må oppleve dette igjen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en forferdelig opplevelse! Håper du får god oppfølging framover, og at neste lille spire sitter i ni måneder. Lykke til, føler inderlig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

Så utrolig leit å høre! Jeg føler med deg og så fælt for deg å oppleve dette for andre gang på så kort tid!

Jeg håper du kan få noen svar på hvorfor dette skjer og forhåpentligvis få hjelp om det er noe som kan gjøres for at du skal kunne holde på den lille.

Jeg sender gode tanker og håper du lykkes når du er klar for det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist å høre! Sender over en stor klem til deg! Håper du får skikkelig oppfølging videre på hvorfor dette skjer og at du vil lykkes med graviditet senere.Føler så inderlig med deg.Lykke til kjære du når du føler deg klar til å prøve igjen!

Varme tanker til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...