Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har en jente på 7 mnd. Hun har fått fast føde i flere måneder, men nå de siste ukene har hun sluttet å gape når jeg skal gi henne mat om dagen. Om natta derimot, har det i det siste tatt seg veldig opp. Dette har ført til at hun har hatt en vektoppgang på 200g på en måned, noe jeg tror er litt lite. De siste ukene har hun begynt med 5-6 måltider med pupp om natta fra kl 09 til kl 07. Jeg synes det er mye, i tillegg tror jeg hun spiser seg mett om natta og derfor ikke trenger så mye på dagen. Jeg vil ha det omvendt! Problemet er vel egentlig at jeg vet ikke om jeg er 100% motivert, da jeg ikke føler jeg blir veldig sliten av dette, men skjønner jo at hun trenger å få i seg ordentlig mat på dagtid. Vi sover i samme seng og har bare ett soverom, men hun har egen sprinkelseng på samme rom som hun aldri har sovet i. Tror dere jeg bør begynne nå? Og hvordan skal jeg gjøre det, vil ikke helt akutt nekte henne all mat hele natten men kanskje litt gradvis.. I tillegg har jeg lyst å prøve med at hun skal sove i sin egen seng. Bør jeg gjøre dette samtidig som jeg begynner å nekte henne mat? Hvordan gjør jeg det isåfall, skal jeg ta henne over i min seng når hun våkner for å trøste henne, uten å gi mat? Beklager at dette ble veldig rotete. Noen som har erfaringer? Anonym poster: dc6df7208fc7c0620e0e30e91fe7da2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå