TPK Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg er på dag 2 av mitt nye og bedre liv, uten godteri, kaker, boller, brus osv. I hele dag har jeg hatt en skikkelig hodepine. Har kroppen min blitt så "avhengig" av sukker at det kan være det som gjør det? Hvor lenge vil det i så fall vare?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Ja, helt normalt. Abstinenser. Anonym poster: 2053a60c6a7641b9315f7bcd152e9e13
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Helt normalt, jeg har det jeg også, det er kroppen vår som "avreagerer" på at sukkerinntaket som (hvertfall her) har vært høyere enn anbefalt for kroppen.. Sist jeg gjorde dette roet det seg etter 3 dager, nå er jeg på 3 dagen uten sukker, og hodepinen er mildere i dag, så jeg har håp for morgendagen
TPK Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2013 Takk for svar. Håper den gir seg til i morgen! Har hatt et vannvittig forbruk av sukker i desember, så det er nok et sjokk for kroppen dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå