Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Jeg må nesten prøve å høre hva dib-damer mener! Jeg lager ferdig filer mot betaling og så kan man selv bestille forskjellige ting av dem. Slike kan ikke kjøpes i nettbutikker såvidt jeg vet. Jeg har en blogg der jeg har lagt ut mange titalls motiv til gutter og jenter, men kommer ikke til å oppgi den her pga reglene mot dette Jeg ønsker bare meningen deres da jeg er usikker på om dette er noe jeg skal fortsette med da det tar mye tid. Her er eksempel med min egen lille gutt. Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
kaksy Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Vet ikke om det er en forretningside å gjøre seg rik på, men riktig så søte bilder :-) Flinka! Personlige invitasjoner, etc er sikkert noe mange har lyst til å få hjelp med Men skjønte ikke helt hva produktet ditt er? At du får en jpeg fil med bildet av barnet og plasserer det i en drømmeverden som klienten ønsker? Likte især det siste bildet til å henge på et barnerom. Veldig fin. Endret 3. januar 2013 av kaksy
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Vet ikke om det er en forretningside å gjøre seg rik på, men riktig så søte bilder :-) Flinka! Personlige invitasjoner, etc er sikkert noe mange har lyst til å få hjelp med Men skjønte ikke helt hva produktet ditt er? At du får en jpeg fil med bildet av barnet og plasserer det i en drømmeverden som klienten ønsker? Så velger en hos deg hva en vil ha det på, om det er puslespill, kopp eller pute? Takk for tilbakemelding Man får flere jpgfiler med forskjellige motiv(men samme bilde av barnet) som kan brukes til hva man vil. Man må selv bestille disse tingene på fotobutikker. De kan brukes på tapet på barnerommet også, da det er høy oppløsning på filene. Nei jeg blir aldri rik på dette, det er for tidkrevende til det! Og det er vel heller ikke særlig lovlig.. Jeg har f.eks ikke noen rettigheter på timmy tid og andre motiv. Men det finnes ikke liknende, så det gjør det veldig spesielt. Gjør det mest for å gi andre barn det lille ekstra på veggen på barnerommet Men hvis halvparten mener det egentlig bare er tullball orker jeg ikke styre med dette, og heller fortsette i annet spor Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Ingen flere som kan si sin mening? Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
BareMas Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 De var jo kjempesøte! Det så bra og godt gjennomført ut. Hadde det vært mulig å bestille ett ferdig produkt, så hadde jeg vurdert det, men jeg har en tendens til å bare glemme at jeg har slike "halvferdige" ting som filer, men det kommer av min egen latskap
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 De var jo kjempesøte! Det så bra og godt gjennomført ut. Hadde det vært mulig å bestille ett ferdig produkt, så hadde jeg vurdert det, men jeg har en tendens til å bare glemme at jeg har slike "halvferdige" ting som filer, men det kommer av min egen latskap Takk for det Det er nok umulig å få ferdig produkt, da jeg ikke driver nettbutikk. Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Jeg syns det var fint og bra laget, men jeg hadde aldri brukt penger på noe slikt tror jeg. Rett og slett ikke interessert nok i slike produkter. Men du er tydeligvis dyktig og kan nok lage mye annet bra! Anonym poster: 8fd929e25b88dd88b15a42bb3fc4a9c4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Jeg syns det var fint og bra laget, men jeg hadde aldri brukt penger på noe slikt tror jeg. Rett og slett ikke interessert nok i slike produkter. Men du er tydeligvis dyktig og kan nok lage mye annet bra! Anonym poster: 8fd929e25b88dd88b15a42bb3fc4a9c4 Takk Ja mistenker flere tenker det samme som deg! Kan godt være jeg hadde tenkt slik selv hvis jeg ikke lagde slike selv. Jeg gleder meg over hvor glad barna blir når de får slikt på veggen eller stoltheten over den spesielle drikkeflaska i barnehagen, og bryr meg vel for lite om hva foreldre synes.. Det er nok der jeg gjør en stor feil Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Var i syden da jeg var ca. 10 år og fikk tatt et bilde der det ser ut som jeg klapper en tiger - det var jo kjempemorsomt og jeg hadde det på rommet mitt lenge og viste det til alle Hvorfor er munnen til gutten sensurert? Anonym poster: 9d72615f583ab9fe71b1bdb8b389f6a2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Var i syden da jeg var ca. 10 år og fikk tatt et bilde der det ser ut som jeg klapper en tiger - det var jo kjempemorsomt og jeg hadde det på rommet mitt lenge og viste det til alle Hvorfor er munnen til gutten sensurert? Anonym poster: 9d72615f583ab9fe71b1bdb8b389f6a2 Det er tanken bak Et spesielt minne! Og som barna liker mer enn oss voksne Prinsessekjolen fra karnevalet i barnehagen eller piratkostymet Men jo, gutten er sladdet pga at jeg er nazi på personvern Så alle barna er sladdet på bloggen. Selv om jeg sletter bloggen blir bildene liggende på nettet for alltid har jeg hørt, så jeg synes barna skal få velge selv om de vil vise seg eller ei Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #11 Skrevet 3. januar 2013 Ingen flere meninger? Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 3. januar 2013 #12 Skrevet 3. januar 2013 Kjempe fine Tenk så kule f.eks. bursdagsinvitasjoner du kan lage. Nei, syns dette var en super ide Kan ikke du sende meg en link til bloggen din?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #13 Skrevet 3. januar 2013 Jeg synes det var litt creepy, men det er helt sikkert noen Andrews den smaken:-) Anonym poster: fa674e4263dec2f1bc26fe88cd1a0083
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #14 Skrevet 3. januar 2013 Kjempe fine Tenk så kule f.eks. bursdagsinvitasjoner du kan lage. Nei, syns dette var en super ide Kan ikke du sende meg en link til bloggen din? Bursdagsinvitasjoner var ikke en dum ide Det hadde jeg ikke tenkt på! (bare påske, halloween og julekort) Link sendt;) Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
smurfis Skrevet 3. januar 2013 #15 Skrevet 3. januar 2013 Jeg syntes det var veldig søtt jeg, og barna mine hadde eeeelsket å hatt et slikt bilde:) Jeg vil og ha link til blogg!
Gjest ronja røverdatter Skrevet 3. januar 2013 #16 Skrevet 3. januar 2013 Jeg kunne aldri ha tenkt meg noe slikt. Vet ikke om jeg vil kalle de creepy, men det er i alle fall noe som er veldig nært... En annen ting er at om dette er bilder som du ikke har opphavsrett til, så kan det bli vanskelig å få noen til å trykke dem også.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #17 Skrevet 3. januar 2013 Jeg kunne aldri ha tenkt meg noe slikt. Vet ikke om jeg vil kalle de creepy, men det er i alle fall noe som er veldig nært... En annen ting er at om dette er bilder som du ikke har opphavsrett til, så kan det bli vanskelig å få noen til å trykke dem også. Takk for meningen din:) Opphavsretten er nok ikke min nei, men ingen har stoppet bestillinger. Nettbutikkene kjenner muligens noen få igjen, f.eks timmy tid og ole brum, men de fleste er nok ganske ukjente. Jeg setter sammen bildene av mange "smådeler". Det er disse "smådelene" jeg ikke eier Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #18 Skrevet 3. januar 2013 Motivene var ikke helt min smak, men det er jo min sak. Fikk timmy-tid sangen på hjernen nå Men må si jeg synes du har et stort talent for å sette sammen bilder! Virkelig. Og jeg kan godt se for meg min lille at min lille tøffing hadde elsket et bilde av seg som kaptein på en stor piratskute , en god gaveide synes jeg. Jeg drømte om å bli astronaut da jeg var liten, så et stilig månebilde som så realistisk ut hadde jeg blitt superglad for. Anonym poster: 9d72615f583ab9fe71b1bdb8b389f6a2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #19 Skrevet 3. januar 2013 Motivene var ikke helt min smak, men det er jo min sak. Fikk timmy-tid sangen på hjernen nå Men må si jeg synes du har et stort talent for å sette sammen bilder! Virkelig. Og jeg kan godt se for meg min lille at min lille tøffing hadde elsket et bilde av seg som kaptein på en stor piratskute , en god gaveide synes jeg. Jeg drømte om å bli astronaut da jeg var liten, så et stilig månebilde som så realistisk ut hadde jeg blitt superglad for. Anonym poster: 9d72615f583ab9fe71b1bdb8b389f6a2 Takk Jeg er kommet til motiv 112, så det er noen å velge i Jeg la bare ut de siste jeg hadde bestilt lerret og gaver ifra her;) Jeg har laget en del piratbilder, og har nylig kjøpt piratdrakt til toåringen. Skal bli gøy å sette inn et tøft bilde med svart/hvit stripet bukse og knæsj vest! Hihi! Jeg er nok litt vel opptatt av dette Og har full forståelse av at andre ikke er like gira altså Anonym poster: cf7f83458d8f65d61f3705aaae28cc7d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #20 Skrevet 4. januar 2013 Anonym poster: b61b71e1922c4243d48fca5c7ce9e435
Mamma til lille M&L Skrevet 4. januar 2013 #21 Skrevet 4. januar 2013 Kan du sende meg link til bloggen din på PM? synes det var kjempe søtt!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #23 Skrevet 4. januar 2013 [quote name=Grisen er høygravid ' timestamp='1357301548' post='144893807] Jeg vil også ha link til blogg Sjekk under Foreldre&Barn Torget under fanen Annet Anonym poster: b61b71e1922c4243d48fca5c7ce9e435
Countess Skrevet 4. januar 2013 #24 Skrevet 4. januar 2013 Åh, så morsom de var Jeg vet at datteren min hadde elsket å pusle et puslespill med seg selv og Dora o.l.. Du er flink
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2013 #25 Skrevet 4. januar 2013 Jeg ville ikke hatt det på veggen selv om jeg hadde fått betalt for det, da måtte i hvertfall noen ha betalt godt, men det er sikkert fint laget. Det jeg misliker mest er imidlertid at du ikke har lov til å gjøre dette. Det blir som å produsere falske merkeklær og å selge piratkopierte filmer. Ulovlig og umoralsk. Anonym poster: f020abc099a5159d61b606fc6c7c2e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå