Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Etter permisjonen min tok jeg bare den jobben som jeg ble tilbudt først. Det var i ett stort internasjonal selskap og tenkte nå var jeg heldig. Har bare jobbet der i 4 mnd, men fikk bare kontrakter på 1 mnd av gangen og da være aleneforsørger ble litt for ustabilt for meg. Det var en til som var innleid der og det første de sa til meg at nå skulle det bli en konkurranse mellom oss to for hvem som fikk fast, noe de ikke visste om noen skulle få. Satt der med den beste utdannelsen av alle der og gjorde drittjobben. Hadde innstilt meg på at jeg ikke trengte å bruke hjernen på jobb men har funnet ut at det klarer jeg ikke. Så jeg søkte jo jobber, dette sa jeg til sjefen og pga de aldri kunne love meg noe. Så fikk jeg ny jobb jippi!! Ble så superglad, akkurat en slik jobb jeg vil ha. Da jeg sa jeg skulle slutte begynte helvete der, hun som skulle lære meg ting (noe hun ikke gjorde) begynte å mobbe meg noe veldig. Mobbe meg for vekta mi (er litt overvektig) osv. Hun satt dagen lang og prøvde å finne feil vi andre hadde gjort og hvis vi hadde gjort feil så sladret hun til sjefen med engang og fortalte vi var udugelige. Mens jeg har jobbet der har hun baksnakket så og si alle på kontoret og er så stygg i kjeften. Skaper så dårlig stemning der... Gjett om jeg er glad for jeg har fått ny jobb!!! Så slipper jeg å gå på jobb og bli mobbet, uten at noen gjør noe med det. Men syns bare så synd på to av de andre som jobber der blir mobbet dagen lang... Anonym poster: b8da2afe18aeeea80e140c7e04e71d2d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Så deilig! Gratulerer masse! Anonym poster: 66f8b2997d53d310520e0611aa178605
Himmel og hav Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Gratulerer med ny jobb! Når du slutter kan du jo ta en samtale med sjefen din om en av grunnene som gjør at du slutter. Ingen arbeidsgivere er tjent med ansatte som forsurer arbeidsmiljøet.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Gratulerer! Ble glad på dine vegne nå Anonym poster: af429fe15f4b3f71b9552eddf2053a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå