Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 en meegatreig rørlegger! På min fridag så må jeg være hjemme i flere timer for at han skal sette opp en dursjvegg! Faan, hvor lenge skal dette ta da?? Og de fakturerer pr time... Helvetes treig type! Anonym poster: e72cb93e13c2a867c5c0df549a1a9509
Gjest Skofantomet Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Rørleggere er vel generelt de tregeste handtverkerene , de har sååå god tid
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Nå har han vært her i 4 timer, det skal da vel for svarte gå fortere enn dette?? HI Anonym poster: e72cb93e13c2a867c5c0df549a1a9509
Gjest Skofantomet Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Det kommer jo ann på hvor mye arbeid det er det. Du får stå å heie litt på han da, så kanskje det går kjappere
Himmel og hav Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Se det positive i det: Han har kommet og han hadde med seg det han trengte! Jeg tenker noen ganger at jeg har brukt mer tid på å vente på håndverkere som ikke kommer, eller som "bare" skal hente noe og blir borte i timevis, enn jeg har brukt på å vente på at de skal bli ferdige med det de skal gjøre. Du kan jo stikke hodet inn på badet og spørre om han skal ha middag eller om han tror han er ferdig før det Endret 3. januar 2013 av "Himmel og hav"
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Det er jo bare å spørre han om hvor lang tid han har beregnet å bruke? og "unnskylde" deg litt med at du bare må vite for å evt avtale med noen som kan hente barn isyedenfor deg eller noe.. Eller bare spørre
Elsker livet Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Du får nyte rørleggersprekken hans mens han jobber. Jeg gidder aldri henge hjemme når vi har håndtverkere. Slipper de inn og sier ha det bra. Nå stikker jeg og gjør noe fornuftig. Endret 3. januar 2013 av Elsker livet
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Hva er en dursjvegg? Anonym poster: f18883d326e1e0e4a790e9d71372e6c9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Derfor skal man alltid avtale en pris før dem kommer, så slipper du å bekymre deg for hvor dyrt det kommer til å bli Men nå blir det fikset det du ville, så kommer vel noe godt utav det til slutt uansett! Ønsker deg en fin dag Anonym poster: 3bbc7eac29b727884685cfe565ecf2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå