★julestjerne★ Skrevet 3. januar 2013 #26 Skrevet 3. januar 2013 Jeg synes det er mer interessant om folk tar av seg sokkene. Det gjør nemlig jeg. Ikke gøy å stå opp og få blod på sokkene. For ja, man kan blø litt. Tek av meg sokkane, det er latterlig men eg føler meg dum med sokkar utan bukse
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. januar 2013 #27 Skrevet 3. januar 2013 Det er helt normalt å blø litt etter en GU. For øvrig synes jeg også det er like selvsagt at man vasker hendene etter å ha tørket seg, evt. tatt på bind og så truse, som når man har vært på toalettet.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. januar 2013 #28 Skrevet 3. januar 2013 Vasker hendene når jeg har fått på igjen klærne.. Ikke når jeg har fått av klærne/før undersøkelsen..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. januar 2013 #29 Skrevet 3. januar 2013 Jeg synes det er mer interessant om folk tar av seg sokkene. Det gjør nemlig jeg. Ikke gøy å stå opp og få blod på sokkene. For ja, man kan blø litt. Sokker blir tatt av de også.. Jeg har fødet med sokker på, og de ble kastet på føderommet, var ikke aktuelt å ta de med hjem og vaske flere dager etter.. Etter det så er jeg nesten panisk for å få av sokker før noen "kommer til" der nede :-p Er derfor jeg holdt på å føde jentungen i gangen på føden også, jeg prøvde å få av meg sokker og buksa, men måtte føde med buksene på knærne, så ble kastet både bukse, truse og sokker :-p hehe
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. januar 2013 #30 Skrevet 3. januar 2013 Vasker henda etter å ha tørka meg nedetil og kledd på meg igjen, ja, evt spriter henda. Akkurat som jeg gjør etter jeg har vært på toalettet- det er jo samme prinsippet. Forøvrig har jeg sokker på jeg, for jeg fryser alltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå