Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Har permisjon med minstefrøkna i 4 uker til,etter det er det jobb igjen,men har ingen jobb...Kun litt vikariat i barnehage....Så tenkte å søke om dagpenger...Skal det søkes når permisjonen er over da? eller før? Anonym poster: 4a5377ac638d811f3d0df6b9198ecf20
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Nav.no Anonym poster: 2eab0f7e67418918a89fd312db0c37f6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Du kan søke nå, og oppgi fra hvilken dato du er arbeidsledig. Husk å registrere deg som arbeidssøker på nav.no., og begynne og sende meldekort. Anonym poster: 34fa19fa68abcb240ef742ea1dbeaec9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 søk nå, det tar opp til 5uker før det blir fattet vedtak og ha alle papirene du trenger tilegnelig kopi av arb.avtalen fra sist arbplass med lønnsavtale så nav har noe og beregne ut fra, og gå inn på nav.no og registrere deg som arbsøker få begynne og sende meldekort, pass på hva du skriver i søknaden, ikke store feil som skal til før du ikke får dagpenger, jeg skrev at jeg kunne jobbe ettermiddag, kveld og natt da jeg manglet bhg plass, det fikk jeg avslag for. Anonym poster: 71a6c73b404cdd71c96551c6bc8ecd6b
elskerlivet Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Har du barnepass da ? Du må ha barnepass klart for å ha krav på dagpenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå