Gå til innhold

Jeg er så kvalm :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke er jeg gravid heller så venter bare på at jeg skal begynne å spy eller noe. Men nå har jeg vært kvalm i 3 dager, og skulle ønske jeg heller bare fikk omgangssyken og ble ferdig med det.

 

Det er verst om morgenen og kvelden. Kvalmen forsvinner noe om ettermiddagen. Frusterende!! Lå med spybøtta klar i hele går, men begynte aldri å spy.

 

Hadde omgangssyken i november og blir aldri å få det flere ganger i året.

 

 

Anonym poster: a2f432de0351739752b785f7b57f7409

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg vært siden begynnelsen av desember. Aner ikke hva det er for noe. Forferdelig ubehagelig.

Skrevet

Sånn har jeg også det til tider, hadde jammen vært bedre å spy det ut for å følt seg litt bedre en stund! Blitt ordentlig syk og vært ferdig med det istedet for gerenrell uvelhet i flere dager!!

 

Immunforsvaret ditt er sikkert litt for bra...:)

 

Anonym poster: b2b23d0ad058bcf64fc1aa8eb9df12aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...