Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Ikke er jeg gravid heller så venter bare på at jeg skal begynne å spy eller noe. Men nå har jeg vært kvalm i 3 dager, og skulle ønske jeg heller bare fikk omgangssyken og ble ferdig med det. Det er verst om morgenen og kvelden. Kvalmen forsvinner noe om ettermiddagen. Frusterende!! Lå med spybøtta klar i hele går, men begynte aldri å spy. Hadde omgangssyken i november og blir aldri å få det flere ganger i året. Anonym poster: a2f432de0351739752b785f7b57f7409
Førstemann Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Sånn har jeg vært siden begynnelsen av desember. Aner ikke hva det er for noe. Forferdelig ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Sånn har jeg også det til tider, hadde jammen vært bedre å spy det ut for å følt seg litt bedre en stund! Blitt ordentlig syk og vært ferdig med det istedet for gerenrell uvelhet i flere dager!! Immunforsvaret ditt er sikkert litt for bra... Anonym poster: b2b23d0ad058bcf64fc1aa8eb9df12aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå