Skautrollet Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 er ca 18 uker på vei nå, men har enda ikke begynt å kjenne noe til bebisen enda, vet det kanskje er litt tidlig enda men det jeg har kjent av aktivitet så langt har jeg ikke kunnet skjelnet helt fra tarm el bebis. nå er dette min tredje så er jo ikke helt ukjent med dette da jeg kjente de to andre ihvertfall før uke 20 el no
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Kan jo hende at morkaka ligger foran denne gangen da,slik at sparkene ikke blir like tydelig? Anonym poster: b0e74dd9f52cb55fbebdac56496c8628
Tuttelura881 Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Med nr 1 så kjente jeg liv i uke 17, men med nr 2. Så kjente jeg ikke liv før i uke 20, men hadde en foreliggende morkake. Det demper vist for mye av sparkene..
Skautrollet Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2013 ok. da trenger jeg kanskje ikke å frike ut fordi om jeg ikke kjenner noe særlig da?
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Slik hadde jeg det og denne gangen.. Forrige gang kjente jeg det lenge før. Men når det først kom denne gangen, så kom det til de grader. Han lå sikkert bare og ladet seg opp.. For nå er han helt vill
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Har du vært på ul? Sa de noe om morkakas beliggenhet da?Og når skal du til jormor? Om du er bekymret så er det jo greit å dra til jordmor/lege slik at de kan lytte etter hjertelyden? Synes ikke du skal gå rundt å bekymre deg heller... Anonym poster: b0e74dd9f52cb55fbebdac56496c8628
Skautrollet Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2013 Har du vært på ul? Sa de noe om morkakas beliggenhet da?Og når skal du til jormor? Om du er bekymret så er det jo greit å dra til jordmor/lege slik at de kan lytte etter hjertelyden? Synes ikke du skal gå rundt å bekymre deg heller... Anonym poster: b0e74dd9f52cb55fbebdac56496c8628 skal til ultralyd nå den 10 neste uke. har hørt hjertelyden så etter jordmoras mening så hørtes alt greit ut
Nettie+jentungen Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Jeg kjente ikke bevegelser før etter uke 20. Hadde morkaka foran som dempet bevegelsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå