Gå til innhold

Noen som samsover med unger på 8-9 måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å prøve det for å se om ungen sover bedre på natta da! Våkner hver time gjennom hele natta og har vært sånn i noen mndr nå :(

Anonym poster: 67d334b4a55c6122d64cc9dd5b55e87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det. Vår erfaring var at hele familien sov bedre på natta.

Anonym poster: f2d6c408acfd04ccdfb4bd3267fabbc1

Skrevet

Jeg har samsovet med mine tre frem til mellom sju og elleve mnd. Litt fordi det er kos, men mest fordi det er utrolig lettvint mtp amming, våkning om natta mm. Man må aldri forlate ens egen gode og varme dyne, og ungen er alltid trygg og i nærheten, våkner ikke for amming+++

Men å begynne å samsove med en så stor baby høres litt rart ut. Når skal du slutte igjen?

Anonym poster: ca99784b7b4db5662decd4e99f27f506

Skrevet

Ja... Fra 1.00 eller senere hvis jeg klarer. Han våkner hver time uansett, men jeg sovner raskere når vi ligger i samme seng.

Skrevet

Ja... Fra 1.00 eller senere hvis jeg klarer. Han våkner hver time uansett, men jeg sovner raskere når vi ligger i samme seng.

Hvor gammel er din?

HI

Skrevet

Hvor gammel er din?

HI

Han ble nettopp åtte måneder. Vi samsov hel natta fra han var nyfødt til han var 3,5. Siden da har det vært litt til og fra, men i hovedsak sovner han for natten i egen seng. Han har aldri sovet en hel natt i egen seng. Våknet hver time siden han var ca tre måneder, men det har blitt ørlittegrann bedre de siste to ukene (etter han fikk første tanna).

Skrevet

Hm.. Tulla til sitatet, der.

Skrevet

Hvor gammel er din?

HI

Han ble nettopp åtte måneder. Vi samsov hel natta fra han var nyfødt til han var 3,5. Siden da har det vært litt til og fra, men i hovedsak sovner han for natten i egen seng. Han har aldri sovet en hel natt i egen seng. Våknet hver time siden han var ca tre måneder, men det har blitt ørlittegrann bedre de siste to ukene (etter han fikk første tanna).

Høres ut som vår jente! VI samsov fra hun var nyfødt til hun var 2,5-3 måneder og etter det sånn av og på,har som regel tatt henne opp i senga ila natta hvis hun har våknet for ofte! Gikk bra en periode rundt 6 mndr der hun iallefall sov 3 timer i strekk,fikk mat og sov 3 nye timer,men det blir mere og mere tull...Og så er det fryktelig lettvint å amme henne for da vet jeg at hun sovner igjen med en gang :P Men særlig lurt er det sikkert ikke da...I natt har vi hatt henne i vår seng og hun sov bedre,ammet vel 2-3 ganger ila av natta (husker ikke helt),for hun har våkna med ett hyl som hun har vondt,men har roet seg og sovna med litt melk,så lurer på om det kan være tenner på tur...Våkna i går kveld og holdt det gående i 3 timer,og da bæsja hun 2 ganger og det pleier hun ikke å gjøre...Var skikkelig grøntog lukta ille...

Skrevet

Ja, men skulle helst sett at hun lå i sin egen seng. For noen mnd siden hadde vi en kenpefin rutine, hun fikk pupp i vår seng og så la hun seg i sin seng med uroen på. Nå sover hun sammen med oss da hun har vært MYE plaget med tenner og vondt i magen. Hun våkner hver time.... Håper på endringer snart, jeg får jo bare noen få timer søvn hver natt.

Datteren min er forresten 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...