Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Blir dere irritert på ungen(e) til tider? Vi har et par dårlige dager nå. Kanskje det er hardt å komme tilbake i rutine etter juleferie. Men han sutrer hele morningen. Jeg er trøtt og der blir bare guffent. Føler meg som en dårlig mamma. Han er 1 år. Anonym poster: 4d9a9af3f38bdbc0b7cf4809798f0bef
Gjest Filifjonka Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Selvfølgelig har jeg av og til blitt irritert på barna mine. Sint også, noen ganger. Det i seg selv er ikke et problem, så lenge man takler det på en ok måte.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Ja, treåringen min blir jeg irritert på, men aldri ettåringen, hun er for liten til at det går an å irritere seg over henne. Anonym poster: 18c7ac0aa4da46c465f7d7520119bcfa
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Alle blir irritert av og til. Jeg holder på å bli sprø av at det eneste guttungen har sagt siden nyttårsaften er bang. Uansett situasjon. Vil ikke spise noen måltider, men løper til vinduet og sier spørende bang bang bang, femti ganger. Vi må fysisk ta han vekk. Alle favorittaktiviteter utgår, fordi han skal til vinduet og si bang. Man skulle nesten tro han feilet noe, men det gjør han ikke. Neste nyttårsaften drar vi på hytta. Der finnes ikke en eneste bang. Anonym poster: 5e4ee12fa8caba5115b81b74e86ecb32
Ikkesåallerværst Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Alle blir irritert av og til. Jeg holder på å bli sprø av at det eneste guttungen har sagt siden nyttårsaften er bang. Uansett situasjon. Vil ikke spise noen måltider, men løper til vinduet og sier spørende bang bang bang, femti ganger. Vi må fysisk ta han vekk. Alle favorittaktiviteter utgår, fordi han skal til vinduet og si bang. Man skulle nesten tro han feilet noe, men det gjør han ikke. Neste nyttårsaften drar vi på hytta. Der finnes ikke en eneste bang. Anonym poster: 5e4ee12fa8caba5115b81b74e86ecb32 Hi hi
PintSizedDictator Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Åh jada, jeg kan bli irritert og sinna på begge to jeg. Som i natt sånn ca i ett tiden da jeg -endelig- hadde sovnet.... så våkner jeg av at to stk. jenter på 5 og 10 år løp rundt i entreèn, fniste og pratet. Så inn på rommet med et påfølgende dunk og hyl. Da hadde 5 åringen falt ut av sengen fordi de herjet sånn og slått hodet sitt. Herregud så sint jeg ble:P Og eg fikk jo ikke til å sovne igjen etter å ha sagt dem noen velvalgte ord. De ble ihvertfall stille, men det hjalp lite > Makan.
BareMas Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Så klart! Vesla er 11mnd og noen ganger mistenker jeg at går inn for å irritere meg. Hun slo en periode, men fikk henne til å slutte, nå har hun søren meg begynt med det igjen!! Hun er også ekspert på å finne den ene ledningen det ikke lar seg gjemme unna, river og røsker i den mens hun ser på meg og hylflirer! Oppgitt, frustrert og småirritert...
Nettie+jentungen Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Ja!! Hver eneste natt er det en kamp for å få vesla til å sove. Pappaen er selvfølgelig ikke god nok i hennes øyne og jeg må ta aller av nattevåke hver bidige kveld og natt. Satser på at hun fremover har mi der vondt i gommer og i mage slik at pappaen er god nok igjen. Kanskje jeg er så heldig at hun kun våkner 2 ganger om natten
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Selvsagt, jeg er jo mennesklig.. De fleste blir vel irriterte på en trassen 2åring som hyler for jakka var feil (selv om den var riktig for 2sek siden) eller når han ikke kan la babyen være litt ifred. Babyen er jo enda for liten til å irritere, selv om det iblandt er irriterende at han gulper hver eneste gang jeg tar på rene fine klær.. . Anonym poster: a5829bb171721c09dbcafc9af531b165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå