Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Har gått ned noe i vekt etter at jeg er ferdig å amme tredje barnet. har små bryster, men føler de er enda mindre nå. Kunne tenkt meg å få en antydning til fylde og spenst tilbake. Spørsmål: - koster det virkelig mellom 20- 50000 å få dette utført? - vil puppene se "fake" ut etterpå? Jeg ønsker bare å gjennopprette det som en gang var. Vil ikke ha store, åpenlyst uekte pupper. - er det noen som har opplevd panikk av å ikke gjenkjenne kroppen etterpå, angre seg med andre ord? - hva er de negative sideffektene? Smerter? Økt fra for infeksjon? Kreft?? Takk, damer.. Anonym poster: b461732358959cec91dcfbdab3a73d0b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Synes vel ikke 50 000 er mye for to nye pupper? Det sparer man lett på et par år,- om man har en gjennomsnittlig norsk økonomi. SNakk om prioriteringer........ Eller på et år om man VIRKELIG vil dette og går inn for det, og mannen er enig... Så kan man bruke den tiden til og forberede seg fysisk og mentalt på det som skal skje. Er ikke bare, bare og operere seg, det er allitd risiko forbundet med det,- og det er greit og tenke over det den ekstra tid det tar og spare opp, mener jeg.. Tror prisen (har sett litt rundt selv)ligger på ca 35 000 jeg, litt avhengig av type implantat og metode,- men at du har andre priser KAN komme av at det ofte er en del annet "småtteri" man "må" gjøre samtidig eller blir overtalt til og gjøre..Som feks fettsuging av fettputer under armene (kan bli mer synlig om man allerede har de, eller komme frem selv om de er usynlige før puppeoperasjon) og/eller fettsuging av øvre rygg. For og få et best mulig resultat..Da kommer det seg fort på 50 000 ja. Anonym poster: b6d8f03db764ba3895124b1d37288da9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Hei! Jeg opererte mine for 3 år siden. Betalte 30 000 kr, men vet ikke hva det koster andre steder. (Jeg gjorde det på klinikk stokkan i trondheim) Jeg ville, som deg, ikke ha store ballonger som lyser "fake" på lang vei. Var ganske flatbrystet fra før og tok 230g i hver pupp. Har enda til gode å få spørsmål om de er ekte eller ikke! De eneste gangene det vises at de ikke er ekte, er når jeg er naken og ligger på ryggen. Det er ikke noe problem, da samboer vet veldig godt hva jeg har gjort;) Fikk overhodet ikke panikk etter operasjonen, mer en tilfreds følelse av at kroppen min var mer komplett. De små puppene jeg hadde fra før matchet ikke resten av formene mine.. Ja, det gjør vondt. Smertene var ganske ille de første dagene, men var mer eller mindre over etter 10-14 dager. Det er aldri risikofritt å legge seg under kniven, og det er alltid en viss sjanse for å få infeksjoner.. Du er uansett i relativt trygge hender i norge. Å ta silikon gir ikke økt risiko for brystkreft. MEN, om du skulle få brystkreft blir det vanskeligere å oppdage det! Derfor kommer legen til å spørre deg under konsultasjonen om familien din har hatt mange tilfeller av brystkreft. Håper dette var til hjelp! Bare spør om det er noe annet du lurer på Anonym poster: 1d443c311a90d0ef29c46d12a9013914
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Jeg gjorde det for 5 år siden, betalte 30000. Jeg måtte legge inn mer enn jeg egentlig hadde lyst til, for å fylle opp. Alternativt kunne jeg utføre løft + innlegg, men det er en større operasjon og jeg ble frarådet det av kirurgen pga arr osv. Smerte? Ja, helt helvete etterpå! Noe av det verste jeg har opplevd, jeg bare gråt de første dagene. Men jeg la innleggene under brystmusklene, og det er visst relativt mye vondere. Men man får morfin++, men det var bare en sånn ny type smerte... Resultatet: strålende fornøyd Store ja, men de kler kroppen min. Kunne for første gang gå uten bh i sommerkjoler osv. Mistet en tid litt følelse i brystvortene, men det kom tilbake igjen for fullt Ser nå etter 2 graviditeter helt ekte ut, de har fått litt heng som egentlig bare er finere. Anonym poster: 14207c1565d9742b3801820a2f55ff51
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Jeg fikk lagt inn silikon for 3-4 år siden fordi det ikke var noe igjen av puppene mine etter svangerskap og ammeperioder. Kostet 30000, er veldig fornøyd. Jeg hadde ikke så mye vondt etterpå så lenge jeg holdt meg helt i ro sånn som jeg hadde fått beskjed om. Prøvde jeg å bevege noe særlig på overkroppen gjorde det j***lig vondt. Og de ser IKKE falske ut. Folk måper bare når jeg forteller at jeg har silikon, sier at det hadde de aldri trodd! Til og med mannen min som i utgangspunktet var veldig skeptisk, sier han hadde aldri trodd at silikon kunne se så naturlig ut. Føler ikke jeg har forandra på meg selv, kun reparert noe som var ødelagt Anonym poster: e99353bb60743d03651fe0357f89dd9e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde innlegg i 10 år, tatt det ut nå da jeg ble møkklei av harde, kalde vonde pupper (tenk tempurpute, som blir hard mår den blir veldi kald). De så veldig fine og naturlige ut, men var ubehagelige, og jeg har fortsatt ikke følelse i brystvortene og på undersiden av puppene. Så anbefaler det altså ikke, skulle ønske jeg aldri hadde gjort det. (Dog var jeg strålende fornøyd i ca 9 år, før jeg ikke lenger syntes at fordelene veide opp for ulempene...) Anonym poster: 7908b77e24dc7697ed115b4d683028ad
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Jeg gjorde det i utlandet for 2 år siden, betalte rundt 10 000, kjempefornøyd med resultaten Anonym poster: 83ca45dcf55a15ea5d5e313cb49af729
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde motsatt problem, ALLE trodde jeg hadde silikon fra 9 klasse ca. Brukte 75E i strl. Etter hvert synes jeg at de ble så slappe, de var jo sykt tunge. Så for 2 år siden opererte jeg til mindre, klaget over vondt i ryggen pga de, så det var gratis. Nå bruker jeg 75D, men de er mye fastere, selvom de fortsatt er store Ei venninne av meg tok først saltvann, hun ga vel 20 for de. Men det funka dårlig, så hun tok nye til 30 og de er fine enda Anonym poster: 68cc6fbd4631d2a8d7455e766eeb55b6
Sli1 Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde skikkelige ammepupper når jeg hadde ammet 1 mann og jeg tok først et brystløft og brystvorterekonsruksjon. Det kostet 36.000 på Colosseums klinikken. Noen mnd senere dro jeg tilbake for å legge inn innlegg(gjøres i 2 operasjoner for å få best resultat), og den operasjonen fikk jeg billigere siden den var i forbindelse med et løft. Så betalte 50.000 tilsa men for alt. Strålende fornøyd!!
*pog* Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Tok silikon vinteren 2011 på fornebu klinikken og de ser veldig naturlige ut. Ingen som har spurt meg om jeg har silikon og når jeg nevner det blir de overrasket. Jeg gikk ned 25 kg og puppene ble mye skinn. Gjorde det klart for legen at jeg ville ha de fyldige men ikke sprengt - bare fylle skinnet. Tok det da under muskelen. Var på colusseums klinikken og legen anbefalte da 450 ml noe som hadde blitt svært! Har nå 325 og det er perfekt:) betalte rett over 31000 og verdt hver krone. Smertene var ikke for ille. Ikke direkte behagelig dag 1 og 3-4 men dag 2 var det vondt. Brukte ikke alle smertestillende jeg fikk siden jeg synes det er litt skummelt men absolutt ikke overkommelig. Var på jobb dag 4 og null problem:) Anbefaler deg å ta en god runde på nett for å få anbefalelser av klinikker da det er en investering man bare vil gjøre en gang. Ei venninne tok det uten skikkelig undersøkelser og det er masse arr og flere operasjoner. Dra på konsultasjon hos flere leger og vær tydelig på hva du ønsker. Jeg var på konsultasjon 1 år før jeg tok og lot det ligge litt for å se an hvordan jeg følte for det etter en stund. Er nå gravid og de har vokst men fortsatt fornøyd. Ser ut til at amming skal gå greit da jeg lekker - men det vil tiden vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå