Countess Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Hva gjør dere? Jeg kommer meg jo aldri avgårde til actic, og er nå lei(!) av å være støttemedlem. Igjen, så trenger jeg å trene.. Så hva kan jeg gjøre hjemme? Er det videoer eller apparater det går i? Har ikke råd til dyre sykler osv..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Jeg for min del trener ute! Du kommer langt med en terapimaster eller noen håndvekter. Sjekk også ev. nrk (puls) han yngve eller noe sånt lagde et treningsprogram uten noe som helst av treningsapparater. Dersom du ikke er opptatt av styrke så er det jo mange slike "hopp og sprett" og danse dvd-er å få kjøpt. Anonym poster: 51ee8b47014ce06420c386fe867e1061
Steget Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Jeg har et par dvder som jeg trener til. Samt en matte og noen håndvekter.trener foran tv eller pc. funker fint! Pleier å skifte til treningstøy når jeg legger datteren min, da er det lett å komme igang når hun har sovnet. Endret 3. januar 2013 av Steget
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde også tenkt å begynne å trene her hjemme, og komme med ned i vekt Så vil også se om noen har noen tips! Er zumba dvdene bra? Noen som har prøvd? Anonym poster: cd8e9da196020209085828069b0145c0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har en elipsemaskin i kjelleren, den kostet ved 3500 kr på tilbud så ikke av de dyreste apparatene. Ellers er jeg mye ute, går turer, sykler o.l. Anonym poster: 4e5258808858cda9650958b774a9fbd3
I scream for icecream! Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Jeg bruker Wii Fit (anbefales!), Wii Zumba og 30 day shred (på Youtube). Har matte og et par håndvekter.
IreneUtålmodig Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Har endel dvd'er og wii spill med zumba Holdt på med det i snart 2 år nå
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 I går kjøpte jeg meg en romaskin, så i dag startet dagen med en ro-økt. Den var riktignok dyr, men jeg har tenkt å ha den i en 15-20 år, og den skal visstnok holde minst så lenge. Ellers har jeg yogamatte, og rockering, men ingen av de har blitt brukt så mye. Ellers trener jeg ute og på helsestudio. Anonym poster: 66f7e0110cd81aae2722435c7e2e254d
Swiftie Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har kjøpt den 30 day shred etter jeg leste endel om den på internett, så nå håper jeg den virker Ellers har jeg zumba dvd`ene fra tvshop, og er kjempe fornøyd. Trener endel dans i tillegg.
ROFL Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har matte, ball, vekter, strikk, noen treningsdvd'er og ergometersykkel. I tillegg bruker jeg www.livegym.no, der har de allslags timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå