Gjest Vicky Pollard Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Tydeligvis ombestemt meg etter 9 mnd uten søvn. Nå er det nok, nå er jeg lei! Nå skal jeg begynne på jobb og da kan jeg bare ikke være våken 10 ganger hver nattvog bruke flere timer på å få han til å sove igjen. Hadde han enda lagt seg til etter oppvåkningene Natten i natt var som vanlig og så slik ut: Legging 1845, 4 oppvåkninger før jeg legger meg i 23- tiden. Våkner kl 0130, får litt melk, legger seg til med en gang. Sover til 03, helt umulig, holder det gående til 04, sover til 05, våkner, før han til å sove 0530, våkner 06, styrer litt før jeg legger han i vogna nede hvor han sover fra 0630 til 07. Nå gav jeg opp, gadd ikke mer... Nå skal jeg bestille boka, det er bestemt!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde konsultasjon med henne etter 1 1/2 år. Syns det bare var vrøvl
Mamma_til_2 Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 (endret) men er du helt sikker på at det ikke er noe som plager han da, en låsning eller noe? Syns det høres ut som han ikke helt klarer og falle i den dype søvnen pga ett el annet! Eller så kan du prøve og utsette leggingen en halv time 45 min, altså spise kvelds 18.45 og natt 19.15-19.30, det kan og hjelpe. Endret 3. januar 2013 av mamma_til_2
Gjest Kira bjeffer Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har boken, men må innrømme at den ikke var spesielt nyttig eller revolusjonerende.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Vi får se om jeg blir enig da Jeg kan bare ikke ha det slik når jeg skal på jobb!
AFRM Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Trenger ikke være noe galt med barnet. Jeg har to barn, og ingen av dem er glade i og sove. Mine to herjer natten lang og hu på snart 4 våkner ennå 1-4 ganger hver natt. Minsten på snart 9 mnder våkner alt fra hver 3 time til 4-5 ganger i timen. Wooho =)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde en konsultasjone med henne når poden var 8-9 mndr, pga mye tull med dagsoving. Jeg fikk gode tips, og bare det å beskrive hva vi gjorde og ikke gjorde hjalp meg å se hvordan jeg kunne forbedre situasjonen. Anonym poster: 668154810bc342b2457ed6d166f2b591
Gjest Vicky Pollard Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Vi får vel se. Holder på klikke for meg..
Ikkesåallerværst Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Vi får vel se. Holder på klikke for meg.. Prøv. Alle gode intensjoner til tross - når man er nær sinnsykdom på grunn av søvnmangel, så er de fleste alternativer kanskje bedre for hele familien. Glemte si: lykke til! Kan sette meg inn i situasjonen, dessverre.. Endret 3. januar 2013 av Ikkesåallerværst
Gjest Vicky Pollard Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Takk, uansett greit å vite vi er flere
mammsien Skrevet 3. januar 2013 #11 Skrevet 3. januar 2013 Jeg kjøpte the no cry sleep solution av elisabeth pantley når jeg nådde det pungtet du er kommet til nå med mini. (Den er kanskje kommet på norsk nå) Veldig grei bok som hjelper å røske opp i hva man kan gjøre anderledes med det enkelte barnet og veldig lærerik ang søvnmønster og alt annet som kan være greit å vite om barns søvn. Jeg kan ikke si at det var en mirakelkur, for her var det låsing i nakken og det måtte til en operasjon av mandler og falskmandler før han faktisk sov en hel natt, så det gikk to år før vi fikk oppleve den luksusen... Men, det ble bedre davi fikk plukket bort uvaner OG fikk mer forståelse og tolmodighet...
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. januar 2013 #12 Skrevet 3. januar 2013 Akkurat som min jente på 8,5 måneder dette! Hadde aldri innbilt meg at nr.3 skulle bli slik! Om 4 uker skal jeg på jobb igjen og jeg håper virkelig at det snur før den tid! Har prøvd å la henne sove i vogna og da sov hun max 3 timer en periode,nå så sover hun max 2 om hun sover i vogna på natta..I natt så har hun sovet sammen med oss og da har hun nok sovet litt bedre,men har ammet henne 2-3 ganger men slapp iallefall å stå opp...Har skreket innimellom i natt,så lurer på om det kan være noe tenner,for plutselig så har hun skreket i som noe gjør vondt en plass...
Spiffie Skrevet 3. januar 2013 #13 Skrevet 3. januar 2013 Jeg kjøpte the no cry sleep solution av elisabeth pantley når jeg nådde det pungtet du er kommet til nå med mini. (Den er kanskje kommet på norsk nå) Veldig grei bok som hjelper å røske opp i hva man kan gjøre anderledes med det enkelte barnet og veldig lærerik ang søvnmønster og alt annet som kan være greit å vite om barns søvn. Jeg kan ikke si at det var en mirakelkur, for her var det låsing i nakken og det måtte til en operasjon av mandler og falskmandler før han faktisk sov en hel natt, så det gikk to år før vi fikk oppleve den luksusen... Men, det ble bedre davi fikk plukket bort uvaner OG fikk mer forståelse og tolmodighet... Kjøpte samme boka og syntes den hadde mange fine tips, om enn ingen "mirakelkur" - tror neppe en slik finnes uansett Anbefaler den absolutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå