Gå til innhold

Datingråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en utrolig søt fyr på byen forrige uke, han kom etter meg om dere skjønner, hehe. Jeg ble med han hjem og rota litt. Men jeg visste jeg hadde mye å gjøre dagen etter så jeg ble ikke over.

Han spurte om jeg ikke ville ha nr hans, og jeg ringte han så han fikk mitt. Tenkte vi ikke kom til å snakkes. For å være helt ærlig er han nesten litt for pen for meg hvor teit det enn høres ut. Men virker ikke som han er så veldig klar over det...

Så fikk jeg mld etter to dager, og han flørta litt. Jeg sa jeg var blitt så forkjøla og han ville "trøste" meg... Da tenker jeg han er ute etter en ting.

Han har spurt om vi skulle møtes, det passet ikke for meg, men sa jeg er ledig til helgen. Fikk spørsmål tilbake om å møtes på lørdag med konkret klokkeslett og hvor vi skulle være - hos han eller meg.

Er dette en date eller er det en kveld for eh å rote rundt? Jeg aner ikke om jeg skal handle inn til å lage mat eller kjøpe en sixpack liksom, haha :P

Føler meg så fjortis, men tar gjerne imot synsinger ;)

Anonym poster: 5bb877afccac307052248cf6c78b645a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende:-) høres jo ut som en date dette da;-)

Hvis dere skal møtes hos deg så kan du jo si til han at " jeg fikser noe mat og vin til kl 20 på lørdagen, gleder meg;-)"

Så er iallefall det klart!

Tenkte det egentlig var litt smart at du ikke kunne treffe han første gangen han spurte, viktig å ikke være FOR tilgjengelig, hehe.

Lykke til!

Skrevet

Takk! :)

Ja, jeg tenker også det er lurt å ikke være for på, selv om det ikke var med vilje, hehe ;)

Kanskje jeg bare må høre litt ja, men synes jo det er så flaut også om han tenker det bare er en visitt innom for å rote litt liksom, haha :P

HI

Skrevet

Dytter denne litt :)

Skrevet

Opp igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...