Gå til innhold

Er så ensom :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på et sted der jeg ikke kjenner noen, og det er vanskelig å treffe folk her.. Har brukt et år på en gruppe jenter jeg trodde også ville danne nye bekjentskap, men det viser seg at de ikke var så interessert i lengden.. På sommeren har det gått greit, for da er det masse å gjøre alene, men nå på vinteren er det tungt. Hele livet består av å være hjemme med babyen eller traske senter mens jeg mer eller mindre venter på at mannen skal bli ferdig på jobb... Dette skulle bli en så fin tid, men så er jeg bare alene :(

Vet i grunn ikke hvor jeg vil.. Trenger vel en klem, eller noen oppløftende ord tror jeg.

Anonym poster: 6aafee9343cf8b511b35a36a0bcacebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du ?

Anonym poster: 0733b84b35b6088c8024f1a1587a6a73

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Æsj, vet akkurat hvordan du har det ;)

Skrevet

Akershus

Skrevet

Jeg har det faktisk HELT likt. På en prikk. Innflyttet til et nytt sted, kjenner ingen og har kun mannen og hans familie. Kjedelig og selvtillitsdrepende å gå hjemme og kun snakke med kassedama på rema1000 og babyen.

Anonym poster: 64f2c13e5a405fb65ae8717c73c3d806

Skrevet

Er det ikke noe barseltreff via helsestasjonen eller noe?

Anonym poster: 5cfa5e4d549b20ee6e0feefa523aae76

Skrevet

Hvor i Akershus da?

Anonym poster: d340180a3a7a18bec188bfdc20b47774

Skrevet

Jeg, eller egentlig vi, savner også venner med barn i nærområdet. Jeg har noen bekjente fra barndomsårene som har fått barn, men så har vi liksom ikke så mye annet til felles enn at vi har fått barn. Jeg valgte å bli mor tidlig, og det virker som at de fleste andre som også liker å gå lange søndagsturer, tenne bål i skogen, dra på telttur, sykkeltur, fjelltur osv ikke har fått barn enda. I barselgrupper er alle 10 år eldre enn meg, og det gjør meg absolutt ingenting, men det blir allikevel ikke de nære venninnene man snakker med alt om. Vi har møttes i barselsammenheng og nå er minsten over et år og barselgruppen har sluttet å møtes. Jeg savner noen å være aktive med, gå på tur med osv. Gjerne noen som ikke er så regelbundne at besøk må skje mellom kl 2 og 4 (etter soving og fø middag), eller til nøds til 18.30. Vi har barna i en kjempegod barnehage, men den ligger i et "rikt" område. Flere av de andre foreldrene er nærmere 40 enn 20 og kjører porche til og fra... Vi har kanskje ikke så mye til felles med dem heller vi studentforeldre.. Ingen av mine gode venninner har fått barn, og de ser ikke ut til å få det heller, men nå er vi meldt inn i DNT og jeg gleder meg til å gå på familieturer i regi av dem i håp om å finne flere som liker slikt.. Dette må være det eneste jeg ser på som utfordrende med å være "ung" forelder (jeg er 24). Bor også i Akershus - på Asker og Bærumssiden :)

Anonym poster: c67338d736353311e3c63c73991a85c4

Skrevet

Takk for svar! Er godt å sette litt ord på dette! Har vært uheldig med barselgruppen min. Hyggelige damer, men alle har flere barn og de har rett og slett ikke tid..

Tenkte kanskje å snakke med helsesøster. Kan jeg det? Si at barselgruppen har falt litt sammen, at jeg er litt alene, og at om hun hører flere si det samme om hun kan gi ut nr mitt?

Tør ikke helt å si hvor jeg bor, siden jeg tror jeg kan bli gjenkjent.. Men det er ikke så langt fra Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...