Gå til innhold

Her kunne man jo bodd fint...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Staselig!

 

Jeg er ferdig med huskikking, og har begynt ny gren: Hagespotting!

 

Har nemlig begynt å gå til jobb, og spaserer da gjennom etablert villastrøk med mer enn 1 måls tomter (sjeldent på disse kanter). Gleder meg til å følge årstiden i hagene! Kjekt å se hvordan ting ser ut når de har vokst seg store, bra å ta med seg i planleggingen. 15 min hagespotting hver hverdag må jo være bra for sjelen :)

Skrevet

så slettes ikke feil ut nei, kunne orket det :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt det inngangspartiet. Veldig sjarmerende!

Men tomten er altfor stor! Tenk deg gressklipping og vedlikehold der, huff. Jeg ble nå minnet på hvorfor vi skal bytte frittstående garasje i hagen til sommeren. Lei av å bruke to timer på å klippe gresset (og da er ikke kantklipping inkludert).

Skrevet

Fint hus, herlig hage, deilig inngangsparti og vinterhage. Men Skiptvedt?! Det er virkelig i ingenmannsland, der ville jeg ikke bodd.

 

Kira - vi har kjøpt robotklipper, det er en sann glede! Kantklippingen må vi gjøre selv da.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Kanskje jeg er litt sær, men jeg hadde nok vært nødt til å male en del, bytte det gyselige gulvet på hovedsoverommet, og fått nye fliser på badet. Men det var riktig flott, og stor hage er en del av drømmen :) Mann med grønne fingre må selvsagt være inkludert.

Skrevet

Jeg er enig, eelis+kian. Likte ikke kjøkkenet så godt heller jeg. Synes riktignok at et så gammelt hus skal innredes i stil med eksteriøret, men ville nok tonet ned krims og krams og farger mye.

Skrevet

Ja takk, men da ansetter jeg hageorakelet til å styre i hagen, for den hagen klarer ikke jeg å stelle

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes fire og et halvt mål hage er helt passe, jeg klipper gjerne grass i to timer (manuelt, må vite) og kunne dessuten gravd opp alle bed jeg kunne ønske meg. Mulig jeg ikke ville bodd i Skiptvet, det er vel helst noe man passerer, men hei - for et sånt hus, uthus og den hagen?

Gjest Kira bjeffer
Skrevet
Jeg synes fire og et halvt mål hage er helt passe, jeg klipper gjerne grass i to timer (manuelt, må vite) og kunne dessuten gravd opp alle bed jeg kunne ønske meg. Mulig jeg ikke ville bodd i Skiptvet, det er vel helst noe man passerer, men hei - for et sånt hus, uthus og den hagen?

 

Vil du gifte deg med meg?

Hadde trengt en sånn som deg her i huset!

Skrevet

Jeg har sagt det før lut, du er hjertlig velkommen hit på sommerferie. Du kan klippe plenen så mye du ønsker og Hagen drømmer om oppmerksomhet fra hobbygartnere.

Betaler i vin ;)

 

Jeg kunne fint ha klart å bo i huset, men ville ikke hatt råd til å møblerere i korrekt stil er jeg redd :(

 

Gjest sug lut
Skrevet
Jeg synes fire og et halvt mål hage er helt passe, jeg klipper gjerne grass i to timer (manuelt, må vite) og kunne dessuten gravd opp alle bed jeg kunne ønske meg. Mulig jeg ikke ville bodd i Skiptvet, det er vel helst noe man passerer, men hei - for et sånt hus, uthus og den hagen?

 

Vil du gifte deg med meg?

Hadde trengt en sånn som deg her i huset!

Hehe, klart jeg vil, bortsett fra at jeg altså ikke tenker å gifte meg flere ganger så det er mulig vi bare må flytte sammen, du og jeg og de andre jeg har lovet å grave for, men tenk for et megakollektiv - og så kunne jeg grave og grave hele sommeren og bare jobbe for penger av og til i vinterhalvåret!
Skrevet

Skiptvedt er vel hva man gjør det til selv... Og tenk så kjekt det blir der når Luten flytter dit! ...Selv trivs eg best i åpne landskap, næra havet vill eg bu...(gressallergiker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...