Gjest sug lut Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37043427&FINNBOX_ENABLED=false&spidEnabled=true
weihnachtmarkblomstre Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Staselig! Jeg er ferdig med huskikking, og har begynt ny gren: Hagespotting! Har nemlig begynt å gå til jobb, og spaserer da gjennom etablert villastrøk med mer enn 1 måls tomter (sjeldent på disse kanter). Gleder meg til å følge årstiden i hagene! Kjekt å se hvordan ting ser ut når de har vokst seg store, bra å ta med seg i planleggingen. 15 min hagespotting hver hverdag må jo være bra for sjelen
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 så slettes ikke feil ut nei, kunne orket det
Gjest Kira bjeffer Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Jeg skulle gjerne hatt det inngangspartiet. Veldig sjarmerende! Men tomten er altfor stor! Tenk deg gressklipping og vedlikehold der, huff. Jeg ble nå minnet på hvorfor vi skal bytte frittstående garasje i hagen til sommeren. Lei av å bruke to timer på å klippe gresset (og da er ikke kantklipping inkludert).
Iiiiik Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Fint hus, herlig hage, deilig inngangsparti og vinterhage. Men Skiptvedt?! Det er virkelig i ingenmannsland, der ville jeg ikke bodd. Kira - vi har kjøpt robotklipper, det er en sann glede! Kantklippingen må vi gjøre selv da.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 Kanskje jeg er litt sær, men jeg hadde nok vært nødt til å male en del, bytte det gyselige gulvet på hovedsoverommet, og fått nye fliser på badet. Men det var riktig flott, og stor hage er en del av drømmen Mann med grønne fingre må selvsagt være inkludert.
Iiiiik Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Jeg er enig, eelis+kian. Likte ikke kjøkkenet så godt heller jeg. Synes riktignok at et så gammelt hus skal innredes i stil med eksteriøret, men ville nok tonet ned krims og krams og farger mye.
Studine mevik Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Ja takk, men da ansetter jeg hageorakelet til å styre i hagen, for den hagen klarer ikke jeg å stelle
Gjest sug lut Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Jeg synes fire og et halvt mål hage er helt passe, jeg klipper gjerne grass i to timer (manuelt, må vite) og kunne dessuten gravd opp alle bed jeg kunne ønske meg. Mulig jeg ikke ville bodd i Skiptvet, det er vel helst noe man passerer, men hei - for et sånt hus, uthus og den hagen?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Jeg synes fire og et halvt mål hage er helt passe, jeg klipper gjerne grass i to timer (manuelt, må vite) og kunne dessuten gravd opp alle bed jeg kunne ønske meg. Mulig jeg ikke ville bodd i Skiptvet, det er vel helst noe man passerer, men hei - for et sånt hus, uthus og den hagen? Vil du gifte deg med meg? Hadde trengt en sånn som deg her i huset!
ellen-propellen Skrevet 3. januar 2013 #11 Skrevet 3. januar 2013 Jeg har sagt det før lut, du er hjertlig velkommen hit på sommerferie. Du kan klippe plenen så mye du ønsker og Hagen drømmer om oppmerksomhet fra hobbygartnere. Betaler i vin Jeg kunne fint ha klart å bo i huset, men ville ikke hatt råd til å møblerere i korrekt stil er jeg redd
Gjest sug lut Skrevet 3. januar 2013 #12 Skrevet 3. januar 2013 Jeg synes fire og et halvt mål hage er helt passe, jeg klipper gjerne grass i to timer (manuelt, må vite) og kunne dessuten gravd opp alle bed jeg kunne ønske meg. Mulig jeg ikke ville bodd i Skiptvet, det er vel helst noe man passerer, men hei - for et sånt hus, uthus og den hagen? Vil du gifte deg med meg? Hadde trengt en sånn som deg her i huset! Hehe, klart jeg vil, bortsett fra at jeg altså ikke tenker å gifte meg flere ganger så det er mulig vi bare må flytte sammen, du og jeg og de andre jeg har lovet å grave for, men tenk for et megakollektiv - og så kunne jeg grave og grave hele sommeren og bare jobbe for penger av og til i vinterhalvåret!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 3. januar 2013 #13 Skrevet 3. januar 2013 Skiptvedt er vel hva man gjør det til selv... Og tenk så kjekt det blir der når Luten flytter dit! ...Selv trivs eg best i åpne landskap, næra havet vill eg bu...(gressallergiker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå