Gå til innhold

Innvendig eller utvendig UL 11+6 ? u/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonym poster: c01f3dc086c270712dc8f7f3bdb6ac31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok utvending i uke 10 :)

Skrevet

Flere som kan fortelle om sin erfaring?

 

Anonym poster: c01f3dc086c270712dc8f7f3bdb6ac31

Skrevet

jeg gjorde begge deler i uke 13. såg best på innvendig.

Skrevet

Jeg har hatt begge deler. Innvendig ved en MA, men utvendig i uke 12 i neste svangerskap. Har også en venninne som fikk utvendig i uke 9, så tror utvendig er "normalen".

 

Anonym poster: 599b637fb85dbaab58be7d163dacbf27

Skrevet

jeg gjorde begge deler i uke 13. såg best på innvendig.

 

Samme her. Ul i uke 13, begge deler og var best bilde på innvendig

 

Anonym poster: 87fee4f4c9f4a3cdc17dc9203a239d6e

Skrevet

Hadde begge deler i både uke 8, 11, 15 og 19. Kommer blant annet an på hva man ser etter, og hvordan barnet ligger.

 

Anonym poster: 60fa63d001862d3f1d5592b5f599ab18

Skrevet

jeg har kun hatt innvendig ultralyd. En i uke 7+4 og en 10+4.

 

Neste gang blir uke 19 da er det utvendig

 

 

Anonym poster: b5eed26b25d1609e110bdb56fd51d0ff

Skrevet

Jeg har hatt innvendig UL for å finne ut hvor langt i graviditeten jeg var kommet. Legen tippet uke 12, men siden jeg var i uke 18 funket ikke det noe særlig :P

 

Anonym poster: bd66cd1b521dd8f1341863ef295fad98

Skrevet

Fikk utvendig UL i uke 7+2 nå nylig. Da ble de to små målt og vi så tydelige hjerteslag fra dem begge :) Tror det kommer helt an på hvor nytt eller avansert UL- apparat de ulike jordmødre eller leger har tilgjengelig.

 

Anonym poster: 31de1fffab5d35fd74fb5be80e1a81c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...