tinaibobla Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hva med å ignorere spydige, ekle og upassende kommentarer? Kan tenke meg at de som skriver slike ting her inne nyter å provosere. Keg vet ikke om det hjelper, men kanskje det ikke blir så gøy lenger hvis man ikke får respons? Mange tråder med viktige, fine, morsomme og lærerike innlegg her som blir ødelagt av at småkommentarer får mer oppmerksomhet enn hovedinnlegget.
♥Madam Mim♥ Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Jeg er vel en av dem som irriterer meg mest over de som ødelegger her inne og holder også sjelden kjeft om det. Skal prøve å overse de heretter, men glipper kan forekomme :-D
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Enig! Tatt meg selv i å bli irritert over de som reagerer (selvom jeg har gjort det selv også), men noen ganger forstår jeg at det ikke går an å la det være. Kanskje det hjelper tilslutt, og i tillegg rapportere så det forhåpentligvis blir slettet etter hvert.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Jeg vet ikke hva du mener med småkommentarer.. Misforstå meg rett nå da. Men små sarkastiske svar, eller at folk har humor ikke alle forstår har jeg ingenting imot. Må være lov å tulle litt så lenge det ikke er stygt ment. Samme med å si meningen sin og diskutere om man er uenig. MEN Jeg er helt med på å ignorere de hatfulle, stygge som bare lager kvalm for å lage kvalm
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Det vil alltid være folk her inne som lager kvalm, det er bare sånn det er her inne. Sånn har det vært i de 6 årene jeg har vært her inne og det kommer ikke til å forsvinne uannsett hvor mye vi melder det inn eller overser det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå