Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Rett før jul var jeg ute på julebord med jentene. Jeg drakk ikke mer enn vanlig, en flaske vin og ett par øl totalt.. Det er som regel det jeg drikker de gangene jeg drikker og da blir jeg akkurat passe god og brisen. Men ikke denne gangen.... Jeg ble veldig full.. Dro på nachspill sammen med flere andre hos hun ene venninnen min som bor i sentrum. Jeg dro derfra etter 30-60 minutter, i 3-tiden på natta, synes det var på tide å komme meg hjem. Tok følge ut med en fyr som jeg hadde snakket en del med på nachspillet. Etter dette husker jeg INGENTING! Jeg våknet opp i senga med han. Tok på meg klærne og løp ut, til nærmeste taxiholdeplass og kom meg hjem.... Dette er helt forferdelig.. Jeg har vært sammen med mannen min i ti år, vi har to barn og jeg har aldri gjort noe slikt før!! Hva skal jeg gjøre? Har ikke fortalt han noe.. Helt satt ut og sjokkert over meg selv jeg Anonym poster: 60959c440fc0f3a471f59da275b22a35
Februargullet2013 Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Du må jo bare være ærlig og håpe mannen din tilgir deg
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Det er ikke sikkert det kommer så mye godt ut av å si det til mannen din... Jeg hadde levd med den dårlige samvittigheten og fortsatt ekteskapet mitt, men ville vært ekstremt forsiktig med alkohol framover... Alkohol kan treffe forskjellige ettersom hvilken dagsform man er i, ellers har du fått i deg noe du ikke skulle fått i deg.. Anonym poster: e3e540efdeeb1e61efa62612148a57c7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 enig med hun over, lev med det og unngå alko Anonym poster: 6f4fdd4ac113ebcecc37de1f85434f1f
3 er nok! Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Jeg tror ikke jeg hadde klart å leve med det på samvittigheten.... Hadde dere sex eller bare sov du der? Skjønner at du ikke husker, men du kjenner kanskje på kroppen om dere hadde sex? Eller om du var helt naken?
BellaSuz Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Hold kjeft og lev med det.... Å fortelle slike ting ødelegger mer enn det gagner forholdet. Det vil jo aldri skje igjen?! Det hadde vært noe annet om det hadde vært med overlegg og planlagt langvarig utroskap.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Rett før jul var jeg ute på julebord med jentene. Jeg drakk ikke mer enn vanlig, en flaske vin og ett par øl totalt.. Det er som regel det jeg drikker de gangene jeg drikker og da blir jeg akkurat passe god og brisen. Men ikke denne gangen.... Jeg ble veldig full.. Dro på nachspill sammen med flere andre hos hun ene venninnen min som bor i sentrum. Jeg dro derfra etter 30-60 minutter, i 3-tiden på natta, synes det var på tide å komme meg hjem. Tok følge ut med en fyr som jeg hadde snakket en del med på nachspillet. Etter dette husker jeg INGENTING! Jeg våknet opp i senga med han. Tok på meg klærne og løp ut, til nærmeste taxiholdeplass og kom meg hjem.... Dette er helt forferdelig.. Jeg har vært sammen med mannen min i ti år, vi har to barn og jeg har aldri gjort noe slikt før!! Hva skal jeg gjøre? Har ikke fortalt han noe.. Helt satt ut og sjokkert over meg selv jeg Anonym poster: 60959c440fc0f3a471f59da275b22a35 Hadde du spist veldig lite? Min dagsform varier veeeldig når jeg drikker, er jeg f.eks sliten eller litt sulten før en fest tåler jeg ingenting. Tror nok jeg hadde holdt kjeft. Anonym poster: 1545c12bd9cfc8c7b635a8adc5ef454f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Du husker at du gikk fra nachspiel, for så igjen å ikke huske noenting etter dette? Og så våknet opp hos han? Spør som en annen spurte lengre oppe: ble du dopet? Er jo fryktelig rart at du husker at du gikk hjemover, og at det så ble helt mørkt oppi huet? Hvis du ikke husker du gikk, husker du jo heller ikke at dere evnt hadde sex...sikker på at dere hadde det? Synes dette høres rart ut... Anonym poster: b2904a4368825d20374ba20d85ee2a1f
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Ble du dopet? Min tanke også
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Må bare si med de andre..... virker som om du ble dopet?! Ut fra det du sier du drakk så er det jo ingen grunn til at du skulle få blackout - selv om formen evt var dårlig, du var sliten, hadde spist lite eller noe sånt. Spesielt med tanke på at du plutselig ikke husker noe som helst, noe som ut fra hvordan du skriver, virker som om det ikke bruker å hende deg. Hvis det aldri har skjedd deg før at du får sånne blackout så ville jeg ha trodd at jeg var blitt dopet. Hva som evt da skjedde har du i så fall ingen skyld i! Det er synd du ikke gikk på legevakten og fikk sjekket deg for rester av dop i blodet dagen derpå. Da kunne du fått det bekreftet. Jeg ville vært veldig, veldig forsiktig neste gang du går ut med samme folkene, og i hvert fall passet ekstremt godt på drikken din ute og på vors- og nachspiel. Skjer noe sånt igjen så må du dra på legevakten og få tatt blodprøver, for dessverre så skjer det jo at damer blir dopet og voldtatt uten at de er det bevisst. Tror du at du hadde sex med den mannen du våknet med? Hvis du ble dopet så kan det være, men trenger ikke å være, han som evt dopet deg. Kan også være at han bare så at du plutselig ikke var i stand til å ta vare på deg selv, og derfor lot deg sove hos ham. Uansett - en forferdelig følelse å ikke vite hva som har skjedd. Føler med deg! Anonym poster: 6421ef12e149a9273153fcd3f4ee27a5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 Du husker at du gikk fra nachspiel, for så igjen å ikke huske noenting etter dette? Og så våknet opp hos han? Spør som en annen spurte lengre oppe: ble du dopet? Er jo fryktelig rart at du husker at du gikk hjemover, og at det så ble helt mørkt oppi huet? Hvis du ikke husker du gikk, husker du jo heller ikke at dere evnt hadde sex...sikker på at dere hadde det? Synes dette høres rart ut... Anonym poster: b2904a4368825d20374ba20d85ee2a1f Jeg har ikke opplevd samme som HI, men da jeg var yngre hendte det flere ganger at jeg hadde blackout. Venninner fortalte at vi hadde gjort ditt og datt, men jeg husket bare at jeg danset og plutselig var jeg i min egen seng... Så jeg synes ikke dette høres så rart ut...bare veldig synd hun våknet i en annens seng Til deg HI, klarer du å finnd ut noe mer om den natten? Hvis det ikke var sex i bilde så tror jeg at jeg ville holdt munn. Anonym poster: 671225deabfcd31e2c80cefef0c6535e
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #13 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde en episode i Brasil faktisk der jeg fikk litt for mye sprit. Overgangen mojito-caipirinja ble ganske brå da jeg ikke hadde fått med meg at caipirinja er uten blandevann. Hadde samme type blackout som deg tror jeg. Husker at jeg hadde det kjempehyggelig med de andre i baren på hostellet og at det var noe prat om å gå ut. En eldre mann var der for å ta dansetimer og han lærte meg utrolig mye kule danser. Etter det er det helt svart og jeg våknet i sengen min på dorm dagen etter - i heelt andre klær enn de jeg hadde lagt meg i.. Jeg følte meg vel fin ca de første 5 minuttene og spurte såvidt de andre på rommet om hvorfor jeg hadde på de klærne jeg hadde. Det viste seg at jeg visst hadde blitt skikkelig dårlig og de hadde rett og slett skiftet genseren min (snille som de var) da jeg hadde kastet opp. Huff! Det lå også en Cola ved sengekanten som en hadde kjøpt til meg. Mer vet jeg ikke, aner ikke om vi gikk ut, men regner med at vi ikke gjorde det.. Tror faktisk ikke jeg hadde våknet opp på hostellet i tilfellet. Var så ufattelig flau at jeg har ikke ord, men jeg fortalte det til kjæresten alikevel. Han tok det veldig greit, men om jeg hadde våknet i sengen til en annen mann er det fare for at det ikke hadde vært så greit allikevel.. Du kunne kanskje tatt deg en tur til legevakten for å sjekke om du har noe dop i blodet fortsatt, men det er kanskje for sent nå? For en forferdelig situasjon! Jeg føler jo at jeg ikke kan ha hatt noen som helst slags kontroll i den tiden jeg har blackout og at jeg sikkert kunne funnet på hva som helst - det er en utrolig ekkel følelse! Men jeg ville ansett det som voldtekt dersom noen hadde hatt sex med meg i en slik tilstand.. Jeg tror ikke jeg var særlig oppegående i det hele tatt. Jeg har ikke rørt mer enn en drink i ettertid og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Når det kommer til om du bør si det eller ikke tror jeg at du bør kjenne etter om du tror dette er noe DU kunne funnet på å gjøre - i fylla, eller om det er noe du tror du må ha blitt presset til å gjøre, evt om det har blitt gjort mens du var i omtrent sovende tilstand? Det finnes menn som utnytter overstadig berusede kvinner også. I såfall bør du se på det som et overgrep og ta det derfra - det bør man da kunne informere mannen om!? Anonym poster: 1b9da67284d0a03424bddfcac8770d65
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #14 Skrevet 3. januar 2013 Har HI lest skikkelig på vinetiketten? Høres uansett mye ut med ei flaske vin for min del, for jeg har aldri drukket opp ei hel flaske vin selv. Tror nok det beste for familiens del er å holde kjeft. Og HI får ta byrden med å bære på hemmeligheten. Anonym poster: e126cfdc19f21b550f83eeac7c49048a
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. januar 2013 #15 Skrevet 3. januar 2013 En flaske vin og et par øl hadde gjort at jeg sovnet ihvertfall. Klarer sjeldent mer enn to glass vin og da er jeg god og brisen! Har du nr til denne fyren? Noen du kjenner du kan spør om de har uten å gi for mye informasjon? Så kan du spør fyren rett ut: Hadde vi sex? Er han en ærlig og redelig person får du et riktig svar.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #16 Skrevet 3. januar 2013 Skal prøve å få svart på spørsmålene deres. Jeg tror egetlig ikke at jeg ble dopet.. Jeg har hatt blackouts tidligere, da jeg var yngre, under 20.. Det skjedde ofte da jeg drakk sprit, derfor drikker jeg ikke det lenger i det hele tatt. En flaske vin og ett par øl er ikke mye for meg.. Drakk den vinen jeg vanligvis drikker. Jeg er ganske sikker på at vi hadde sex. Jeg våknet helt naken også Husker at jeg gikk fra nachspillet, skulle gå til en taxiholdeplass i nærheten, men jeg husker IKKE at vi kom dit. Jeg har snakket med hun ene venninnen min i telefonen og hun sa at jeg hadde sagt "vi hopper inn i en taxi nå". Dette kan ikke jeg huske. Jeg har ringt både henne og mannen min i 4-tiden på natta.. Husker ikke dette heller, ingen av de tok telefonen.. Har også tatt kontakt med han jeg var hos, fant han på facebook gjennom felles venner. Han har ikke svart, og ser også at han er i ett forhold. Jeg har det helt forferdelig nå... Skjønner ikke at dette kunne skje Anonym poster: 60959c440fc0f3a471f59da275b22a35
Gjest Antarctica Skrevet 3. januar 2013 #17 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Syns det høres ut som om noe var blanda i i ølet eller vinen din, og at du burde ha tatt en blodprøve mens det enda kunne være spor av det i blodet ditt? Endret 3. januar 2013 av Pashla
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #18 Skrevet 3. januar 2013 Du må komme deg til legen og sjekke om han har smittet deg med noe før du event smitter mannen din også. Anonym poster: 08693e16af8e928dfbb3aebf0153bedb
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2013 #19 Skrevet 3. januar 2013 Jeg hadde ihvertfall fått blackout etter en hel flaske vin og to øl (halvlitere?). Jeg synes det var MYE alkohol! Men det var jo ikke det du lurte på. Jge synes som mange andre at du skal la være å si noe, og være forsiktig med alkoholen fremover. Anonym poster: 5d65a01fdac76bd4aabc6a874e4c9569
Gjest Antarctica Skrevet 3. januar 2013 #20 Skrevet 3. januar 2013 JEG hadde ingenlunde fått blackout etter en flaske vin og to halvlitere. Det ville ha vært en helt ok dose i mine velmaktsdager. (studietida) Nå tåler jeg vin dårligere, men selve denne alkoholmengden fordelt over en hel kveld (hun husker jo fram til ved tretiden om morgenen, det kan jo ha vært inntatt fra klokka 19 eller 20 kvelden før!) er ikke i seg sjøl nødvendigvis med på å gjøre henne bevisstløs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå