Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Fikk barn for 1 år siden, og imorgen starter den harde hverdagen som alenemamma og fulltidsstudent. Kjenner at jeg gruer meg til å sende mini i barnehagen, selv om det gikk veldig bra på tilvenning idag. Eier ikke motivasjon, har stortrivdes som hjemmeværende mamma hvor jeg kan ha vært på farta når jeg ville. Nå blir det andre boller! Uff Vet jo at det bare er 1 år igjen så er jeg ferdig, men er tungt å skal starte på'an igjen! Men er vel tryggest å kaste seg på, så får jeg fullført skole og skaffet meg en jobb og tjene egne penger. Anonym poster: e4319e611bdf113736690b180c551cdd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Verst er den første uke, så faller dere inn i daglige rutiner fort. Sånn følte jeg det når jeg begynte å jobbe igjen etter å ha gått hjemme over et år med barnet. Jeg gruet meg veldig til å jobbe, skulle i tillegg begynne i ny jobb. Det går så fint atte. Lykke til:) Anonym poster: 2fd29c74b0aa999d6f5ea1205e2b0257
Følelsesvims Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Tenk på hvor bra det blir når du er ferdig, tjener bedre, og barnet blir eldre (og dyrere i drift)! Nå sikrer du fremtiden til deg og barnet Stå på!
Gjest peacock Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Det er tungt men går kjempefort! Barnehage er kjempefint
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Kan du ikke fagene over nett istedenfor da? Det koster ca 10.000 men du får stipend fra lånekassen. Det har jeg tenkt til å jeg slipper å være så mye vekke fra lille ettåringen min. Anonym poster: d5bbc9037dc33a7349466532796db2a7
Magia Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Tror det er helt vanlig å grue seg til start etter permisjon. Som student har du kanskje litt fleksibel hverdag, med mulighet for korte dager her og der? Jeg syns i hvert fall det er gull å kombinere studier med det å ha et lite barn i barnehagen. Det er kun i praksisperioder hvor det er lange dager (dvs vanlige arbeidsdager) i barnehagen. Helt topp! Deilig med mentalt påfyll også! Lykke, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Tusen takk dere Er vel den første uka som er verst ja, men er mest det mentale på å forberede seg på å sende lillingen i barnehage og at jeg ikke kan se han hele dagen lengre. Men det blir nok godt å møte folk uten barn, og bare være meg selv litt også Jaja, blir nok bra tilslutt! God natt Anonym poster: e4319e611bdf113736690b180c551cdd
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Jeg grudde meg også fælt til permisjonen var over. Men når småen skulle begynne i bhg, var jeg så lei av å være hjemme at jeg begynte å glede meg. Jeg begynte på 1 året av 3 i høst, og jeg kan rett og slett ikke vente med å bli ferdig. Dette første halvåret har flydd, og jeg er av den oppfatningen at disse 3 årene kommer til å gå veldig fort. Tenk hvor deilig det blir når du er ferdig! Du kan være stolt over å ha fullført utdanningen din som alenemor, jeg er i hvert fall stolt over meg selv etter et halvt år Jeg vet ikke hvordan hverdagen din blir, men det er vel som regel korte dager som student, og da har jo barnet ditt fått en myk start det første året Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå