Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Her er julekrimskramset borte. Men stjernene, utelys og treet får står til 13. dag jul. Anonym poster: 118ba0e4344e3189c0cd37e1fb18628e
Cinnamon4 Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Alt forsvinner i morgen, men pepperkakehuset skal stå for riving til helga
♥Madam Mim♥ Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Her kastet jeg møkkatreet på hue og rævva ut i dag. Resten skal etter planen stå til 13 januar hvis ikke jeg lir skikkelig lei av det også før den tid :-) Elsker all pynten i hele desember, tar frem nisser og alt til 1 advent, men etter julen er over og hverdagen kommer så har det ikke den samme sjarmen lenger :-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Juletreet og advenstlysene forsvinner nok på fredag. Så blir nok resten tatt over helga. Har veldig lite pynt da. For det meste røde duker og røde lys/telysestaker og noen julestjerner. Anonym poster: 26434dd037056388e7bd4d6d64ad88f1
Von Hertelhofen Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Rydder vekk i helga, det skal bli litt godt å komme igang med hverdagen også
3 er nok! Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Jeg forsøkte i dag, men ble nedstemt. Hadde det ikke vært for krykkene mine hadde jeg slengt treet ut selv. Egentlig er det vel vanlig at man skal ta enes julepynten 13. Juledag, eller 13. Dag jul, eller hva det nå heter...
GlemMegEi Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Til helga tenkte jeg.skal bli godt egentlig:-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Alt ble hevet ut i går Ganske deilig Anonym poster: ea23dba9e7e42867f237481d3ef48253
Februargullet2013 Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 1 Januar var alt ute:) og idag tok jeg vasken
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 Så int å fortelle oss da... jeg har driti 2 ganger i dag Anonym poster: 658a6fc5cd2b68bf2852462c0218a021
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #13 Skrevet 2. januar 2013 Prøvde å jage treet ut i dag, kjefta og bærte meg, men det står like godt. I morgen får jeg ta frem musklene og kaste det på hue og ræva ut med makt. Nissene får lov å bli noen dagen til, hvis de kan oppføre seg da. Anonym poster: d82d635160b1e1f7072acdad9d6a8905
Mø schæl! Skrevet 2. januar 2013 #14 Skrevet 2. januar 2013 Så int å fortelle oss da... jeg har driti 2 ganger i dag Anonym poster: 658a6fc5cd2b68bf2852462c0218a021 Og ellers har du det bra? Til hovedinnlegger: her forsvant det meste i dag, resten får fyken i morgen. Jeg har liksom alltid vært sånn, at når jula er over, så orker jeg ikke mer "juleting" i huset. Komme hjem til pyntet juletre etter jobb når liksom alt er ferdig, nei, det klarer jeg ikke. Så er det jaggu meg under ett år til alt skal fram igjen !
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #15 Skrevet 2. januar 2013 Alt ute i dag, vi reiser tilbake til "kontinentet" i morgen. Fikk ikke pyntet før 22.12 fordi vi ikke var i Norge før den 20. og hadde begravelse den 21., så jeg kunne tenkt meg å ha det stående litt til. Men får vi ikke treet ut nå, vil det stå der det står når vi kommer tilbake for 17. mai. ;-) Anonym poster: 00a60e71792ec3632415cb00a55c6aa9
BellaSuz Skrevet 2. januar 2013 #17 Skrevet 2. januar 2013 I morgen fyker alt ut, HERLIG!!! :-) Juletre og hele røkla..... Jula er ferdig for min del når 2. juledag er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #18 Skrevet 2. januar 2013 All julepynt forsvant ut i går. Vasket hele huset i går også. Klar for hverdag!! Anonym poster: 8ce5c6839496d7d5e4a0a81d788e02ee
Ugler i mosen Skrevet 2. januar 2013 #19 Skrevet 2. januar 2013 I går tok jeg vekk alt, ble plutselig veldig tomt. Liker pynten best fra begynnelsen av desember. Når hverdagen kommer snikende er jeg ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå