Gå til innhold

Hva hadde du tenkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte en hytte nylig. Mannen har virket fornøyd og ikke sagt et klaget over noe til meg. Han var den ivrigste på å kjøpe den.

Så finner jeg nettopp flere dokumenter hvor det ser ut som han holder på med en klagesak på hytten og han går inn for å få 1,2 millioner igjen.

Det er lett å se at han har gått grundige til verks og det er flere ark som beskriver mangler på hytten. Ting han aldri har nevnt til meg eller jeg har tenkt over. Det så til og med ut som en takstmann allerede er involvert.

Synes det er utrolig merkelig at han ikke har sagt et pip om dette til meg?

Vi har vært gift i mange år og har felles økonomi.

Han er ikke hjemme akkurat nå. Men merker jeg får en Stein i magen hver gang jeg føler meg utestengt og opplever hemmeligholdt. Tilliten til han er noe skjør. Og lurer på hva motivet hans er.

Anonym poster: 67cd84ccc42a4d03f0b23d4cba735f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt at mannen bør endre seg - snarast!

Skrevet

Ganske merkelig gjort av han, men kanskje hensiktene er gode.. Kan jo hende at han vil skåne deg, eller er flau siden han var den som var ivrigst..

Jeg hadde ikke likt å blitt holdt utenfor, men hadde gitt han en sjanse til å forklare seg.

Anonym poster: 102bcc47359c0d12010ba824166fe16f

Skrevet

Skjønner at du syns dette er ekkelt. Kanskje han ville overraske deg med en million på kontoen om litt ? ;)

Anonym poster: e7e6100ed6e74585b4a933ed1012a304

Skrevet

Han dreit på draget og har ikke lyst å innrømme det;)

Anonym poster: 5726631775d3428cf4344f2d7c6e6e20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...