Gå til innhold

Flere med rare matlyster her? :p


Liaes

Anbefalte innlegg

Huff, blir rett sliten av meg selv.. I går stekte jeg vafler med krokan is og sjokoladesaus! :P og i dag har jeg bare hatt sååååå lyst på salat med mini grissini, har vært i rundt på alle butikkene, men det er ingen her som har.. :(

 

Flere som har rare mat kick for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh yes, jeg har mye rare ideer om hva som er godt å spise.

Men har satt ned foten og innfører heretter kun sunn mat til meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink du er da! :) Her har lysten for sjokolade virkelig tatt overhånd! :P når jeg gikk gravid sist hadde jeg dilla på vann og greide ikke tanken på cola og sjokolade, denne gangen er det helt omvendt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh ikke kall meg flink, er på dag 2 av mitt forhåpentligvis sunne kosthold :P

Har sykt dilla på sjokolade, og er ultrastolt av meg selv om ikke har rørt sjokolademoussekaka som står og venter på meg i kjøleskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå... Sjokolademousse hadde vært veldig godt nå! :D men du er jo kjempeflink som ikke har spist den enda da! Hadde vært bortevekk her i hvertfall! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epler er noe jeg egentlig ikke kan fordra, men i går MÅTTE jeg bare ha det :P Ellers går det mye i vann, noe jeg helt ærlig ikke er så flink til å drikke ellers :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre har cola-avhengigheten min eskalert fra en del til en GOD del. Jeg har heldigvis klart å holde det litt i sjakk, men drikker nok mer enn jeg burde... Annet enn det har jeg fått så sykt lyst på svinefilet av alle ting! Har gått og mast på samboeren min om vi kan ha det til middag i noen dager nå, så i dag får jeg ønsket mitt oppfylt. Så får vi se om det er like god og kvalmedempendet som jeg og magen min sitter her og innbiller oss at det er... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater eple, men her om dagen MÅTTE jeg ha gule eåler spist med kniv, sånn bestemor pleide å spise epler.

Ellers får jeg veldig fixe ideer når jeg ligger våken om natta. Igår var det pastaskruer og brun saus, idag er det semulegrynsgrøt, noe jeg ikke har spist siden jeg var 12-13 år gammel ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noe glad i mais på boks, er vel mer riktig å si at jeg ikke liker det noe særlig.

MEN i går fant jeg ut at det måtte jo være knallgodt i kjøttsausen min :P

Og joda d et var faktisk det da, men herre gud for noen rare innfall jeg får om dagen, kan ikke annet enn å le av meg selv :)

 

Ellers har jeg klart å holde meg unna sjokolade på ukedagene og drakk i overkant av halvliter brus på hele helga, så veldig stolt av meg selv der!

Vært flink og spise frukt hver dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei heldigvis ikke, har ikke blitt helt tullete enda :) men rosiner har jeg ikke likt siden jeg var barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe spesielt jeg har lyst på, men fy så mye jeg ikke kan utstå!

Smeltet ost feks, noe jeg vanligvis syns er kjempegodt, er helt motbydlig. Eneste jeg egentlig har lyst på er grønnsaksuppe med minimalt med krydder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fanta zero, men nå smaker det rottent... Nøtter smaker jord, og i går fikk jeg så syyyyykt lyst på lakrisbåter... Men de smakte jord... Ellers har jeg "dilla" på frukt... Lager masse hjemmelaget juice.. ananas, og appelsin er favorittene i juice, ellers går det på banan og "den leende ku ost" glad det ikke et nugatti som er denne gangs dilla... For da spiste jeg nugatti med brødsmuler... Ikke brød med nugatti... Hehe... Men, det desidert særeste jeg har hatt lyst på, er... Multekrem! Jeg fordrar ikke krem, selv på marsipan kake, bruker jeg å skrape det bort, og multebær... Grøss.. det har jeg ikke spist siden jeg var 12 år gml, og var å plukket multebær, putta en i munnen, og syntes det var en rar konsistens... Tok ut noe fra munnen og det var... EN STOR SLIMETE SNEGLE!! Har ikke spist multebær siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon!!! Nam!!! Og leverpostei på skiva, passer bra siden jeg har lave jernlagere. Vanligvis elsker jeg sjokolade men det har jeg ikke lyst på nå, hvis jeg får lyst på noe søtt så er det vingummi eller lakris som frister. Men har gått ned 5 kg og er 10+0 i dag så kan vel trygt si at jeg spiser mindre nå enn før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

appelsiner... kan spise mange om dagen..

 

Ellers er jeg generlt veldig sulten, så blir litt mat om kvelden nå..:S

men saster på jeg kan fortsette den sunne stilen når jeg bikker 2. tri:)

 

er 10+2 i dag, så nærmer seg 2. tri nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...