Gå til innhold

Erfaringer med smartkids.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har handlet her?

Finner veldig mye negative erfaringer med de når jeg googler, så ble litt skeptisk. Men de har så godt utvalg så har veldig lyst til å ta sjansen :)

Endret av EnBlå&ToRosa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på og... Mye fint der, ja...

Skrevet

Har handlet der flere ganger - bare gode erfaringer :)

Skrevet

Jeg har handlet både der og fra Smartgirl. God kvalitet og kjapp levering. Har ikke prøvd å returnere noe da :)

Anonym poster: 566e71198cf7e79b156656e3903c8424

Skrevet

Har ikke handlet på smartkids, men har handlet flere ganger på smartguy og smartgirl (som er samme opplegget). Har gått smertefritt:)

Anonym poster: 6c3113154e58d7ac97cb45826bb48ca1

Skrevet

God erfaring her. Sparer litt der siden jeg handler en del Småfolk :-)

Anonym poster: d77d85798b4406f39f791db6808994e1

Skrevet

Jeg har handlet både der og fra Smartgirl. God kvalitet og kjapp levering. Har ikke prøvd å returnere noe da :)

Anonym poster: 566e71198cf7e79b156656e3903c8424

Hmmm, ja. For det er vel den returneringen de fleste har hatt problemer med. Høres litt useriøst ut....?

Skal kjøpe en veske derifra som koster over 1500kr, og er redd det blir noe tull. Vet jeg skal ha veska for har sett den i butikk, så returnerer jo bare om det er noe feil på den...

Skrevet

Returnerte noen sko fordi jeg hadde fått sko i to forskjellige størrelser. Skrev dette på returen, og at jeg ønsket to like sko. Hørte ingenting, og etter en god stund var pengene satt inn på konto. Ikke et stort problem, men jeg trodde jeg skulle får skoene innen rimelig tid, og ikke selv oppdage at jeg måtte legge inn ny bestilling som man ellers må gjøre når man returnerer noe til den butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...