Gå til innhold

Dere som har pulsklokke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger hvilepulsen deres på?

Og hva har dere i puls ved vanlig aktivitet (husarbeid, lek med barna..)?

Jeg har ca 60-70 i hvilepuls. Ved vanlig aktivitet kan jeg ha puls opp i 150.

Er normalvektig og trener vanligvis, men har vært syk en periode...

Er dette normalt?

 

Anonym poster: de65a8cfb1c68888c3e732d435135a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke pulsklokke, men et par timer etter fødsel (sliten, fornøyd og veldig avslappet) målte hvilepulsen min til 49. Hun gjorde store øyne.

 

Vil tro at ditt nivå ikke er unormalt - vet du hva makspulsen din er, sånn at du kan se hvor høy pulsen er prosentvis? Må innrømme at jeg ikke kan dette, men om din makspuls er på 175, er 150 et mye høyere tall enn om makspulsen er på 202.

 

Næh, kan ikke svare egentlig, merker jeg. Men jeg dytter i det minste:)

 

Anonym poster: 2950bd596f1d7b1550f10a828a10a609

Skrevet

Takk for svar og dytt :-)

Makspuls på ca.195

Flere?

 

Anonym poster: de65a8cfb1c68888c3e732d435135a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...