Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hva ligger hvilepulsen deres på? Og hva har dere i puls ved vanlig aktivitet (husarbeid, lek med barna..)? Jeg har ca 60-70 i hvilepuls. Ved vanlig aktivitet kan jeg ha puls opp i 150. Er normalvektig og trener vanligvis, men har vært syk en periode... Er dette normalt? Anonym poster: de65a8cfb1c68888c3e732d435135a54
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 har ikke pulsklokke, men et par timer etter fødsel (sliten, fornøyd og veldig avslappet) målte hvilepulsen min til 49. Hun gjorde store øyne. Vil tro at ditt nivå ikke er unormalt - vet du hva makspulsen din er, sånn at du kan se hvor høy pulsen er prosentvis? Må innrømme at jeg ikke kan dette, men om din makspuls er på 175, er 150 et mye høyere tall enn om makspulsen er på 202. Næh, kan ikke svare egentlig, merker jeg. Men jeg dytter i det minste:) Anonym poster: 2950bd596f1d7b1550f10a828a10a609
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Takk for svar og dytt :-) Makspuls på ca.195 Flere? Anonym poster: de65a8cfb1c68888c3e732d435135a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå