Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hvordan gjør dere det med spilling når det er venner på besøk? Jeg er så usikker, er ganske ny i gamet med dette med venner på besøk I det siste så har syvåringen her hatt besøk nesten hver dag (med unntak av noen av dagene i jula da). De maser BARE om spilling på xboxen hele tiden, ønsker ikke å gjøre noe annet. Men hvor mye er greit at de spiller egentlig? Jeg sliter litt med å vite hvor mye som er greit, vil ikke la de spille for mye, og oppfordrer de gjerne til å gå på rommet og leke. Gutten her har stoort rom med fotballbord, hauger av lego og masse andre leker. Ingen av gutta er nesten ikke interessert i noe av dette. Hvor mye lar dere barna spille, og hva med når de har besøk? Anonym poster: 199d45c60168506de0606cd682d1ee36
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 dytt Anonym poster: 199d45c60168506de0606cd682d1ee36
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Dytter jeg også. Nå har jeg sagt til ungene i dag, at fra og med i morgen blir det ingen duppeditter på noen av oss. Ikke meg og pappaen heller. Skal stable ipader, ds'er, og laptopper på toppen av kjøkkenskapet, med kontrollene til konsollene. Håper de blir lykkeligere av det, har blitt mye nå i jula, på mine og nabo ungene. Vil ikke være for gniten på det ved besøk, men skal bli streng. Anonym poster: 6fc94846f2078027b60aecf80e948b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå