Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hva har dere? Anonym poster: fea841372ce7ef9d7be1f86aa5937b69
<3 2G <3 Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Vi har "samme" ring. Hadde ikke råd til to, men jeg fikk diamantring på 10års bryllupsdagen i sommer
Brillefint - Jadda! Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har ikke same. Skrekkelig upraktisk tenker jeg... (Vi hadde separate forlovelsesringer. Eller bare jeg hadde. Litt american style.)
★julestjerne★ Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har ikke same. Skrekkelig upraktisk tenker jeg... (Vi hadde separate forlovelsesringer. Eller bare jeg hadde. Litt american style.) Upraktisk?
♥Madam Mim♥ Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Hadde egentlig planer om å ha samme, men siden samboer har mistet sin og min er altfor stor fikk den planen i vasken!! Kanskje like greit også siden disse ringene var i gult gull, når vi gifter oss vil jeg ha hvitt istedet :-)
<3 2G <3 Skrevet 2. januar 2013 #7 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har ikke same. Skrekkelig upraktisk tenker jeg... (Vi hadde separate forlovelsesringer. Eller bare jeg hadde. Litt american style.) Upraktisk? Upraktisk med en same på fingeren Samme er ordet HI skulle ha skrevet.
Brillefint - Jadda! Skrevet 2. januar 2013 #8 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har ikke same. Skrekkelig upraktisk tenker jeg... (Vi hadde separate forlovelsesringer. Eller bare jeg hadde. Litt american style.) Upraktisk? Bare et forsøk på en dårlig spøk.
BareMas Skrevet 2. januar 2013 #9 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har ikke same. Skrekkelig upraktisk tenker jeg... (Vi hadde separate forlovelsesringer. Eller bare jeg hadde. Litt american style.) Upraktisk? Bare et forsøk på en dårlig spøk. Jeg knisa litt jeg
Musemorbr / Skrevet 2. januar 2013 #10 Skrevet 2. januar 2013 Samme her også. Dvs.. ingen ring på fingeren i skrivende stund, fordi han fridde uten ring, vel vitende om at jeg ikke ville ha egen forlovelsesring når den tid kom. De kommer forhåpentligvis hit før helga. Før bryllupet, får vi gravert inn dato, og så blir de gifteringer.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2013 #11 Skrevet 2. januar 2013 Vi kommer til å bruke de samme :-) er hvitt gull, min med en diamant. Kostet veldig mye, og vi har ikke råd til å overgå den summen. Anonym poster: da86a43625fc6c34beaf5135eeb05ef7
Musemorbr / Skrevet 2. januar 2013 #12 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har ikke same. Skrekkelig upraktisk tenker jeg... (Vi hadde separate forlovelsesringer. Eller bare jeg hadde. Litt american style.) Upraktisk? Bare et forsøk på en dårlig spøk. Jeg knisa litt jeg Same shit det vel. Ring er ring.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. januar 2013 #13 Skrevet 2. januar 2013 Fnise. Har i allefall ingen same på fingeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå