Gå til innhold

inspirert, kanibalisme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det hadde vært siste utvei, så hadde jeg nok det ja. De fleste vil gjøre det som må til for å overleve - selv om jeg nå grøsser av tanken.

Skrevet

Jeg spiser buser og biter negler :-)

Anonym poster: e1380cefd631608617840109e88159af

Skrevet

Selv om det byr ekstremt imot så ville jeg trolig som aller siste utveid ha gjort det for å overleve, ja....

Men jeg tror jeg ville slitt resten av livet med tanken på at jeg hadde vært nødt til å gjøre det.

Anonym poster: 7135db460e86024e40fa0cee6149877f

Skrevet

Det tror jeg nesten de fleste ville gjort. Når det kommer til stykket er overlevelsesinstinktet hos de aller fleste mennesker ganske ekstremt.

Skrevet

Hvis man spiser gris er det ikke så stor forskjell til menneskekjøtt. Just sayin.

Anonym poster: e179e5bf1185f440c79209911af1c013

Skrevet

Inspirert av artikkelen vel

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Haha, åja:) lurte på hva jeg hadde gått glipp av her inne nå :P

Skrevet

Klart det! Jeg ville også ha slått ihjel om det var en "han eller meg, lev eller dø" situasjon. Uten tvil! Jeg er ikke skapt for å gi opp, og ingenting kunne stoppet meg om overlevelsesinstinktet slo inn og jeg ville hjem til mann og barn. Så ja.. bare en liten heads up hvis noen vurderte å invitere meg med på tur i sibir. ;)

Skrevet

Haha, nei heldigvis ingen kanibaler her inne så vidt jeg har sett :-P

Gjest Juliea
Skrevet

Klart det! Jeg ville også ha slått ihjel om det var en "han eller meg, lev eller dø" situasjon. Uten tvil! Jeg er ikke skapt for å gi opp, og ingenting kunne stoppet meg om overlevelsesinstinktet slo inn og jeg ville hjem til mann og barn. Så ja.. bare en liten heads up hvis noen vurderte å invitere meg med på tur i sibir. ;)

Okei. Nå er det avgjort skal iallefal IKKE strande på en øde øy med deg, som det var en debatt om her i høst... :P

Skrevet

Okei. Nå er det avgjort skal iallefal IKKE strande på en øde øy med deg, som det var en debatt om her i høst... :P

Mulig det er en klok avgjørelse. :P

Skrevet

Vel det er kanskje vanskelig å sette seg inn i et slikt scenario når man ikke har vært i det,, men jeg tror virkelig ikke jeg hadde klart å spise et annet menneske for å overleve. Fysj.

Skrevet

Hvilken del ville dere spist først ? Klarer ikke tanken på noen deler æsj

Anonym poster: af35451b334daab292459c09483e6a5c

Skrevet

Men herlighet da menneske... Det handler om overlevelse. Den som er lettest tilgjengelig? Selv om jeg vet jeg ville gjort hva som helst for å komme hjem, vil jeg helst ikke sette meg inn i de tanker man må ha i en sånn stund. Det er ikke akkurat appetittelig, eller hyggelig å tenke på, og det må være mildt sagt traumatisk nok til å bli sinnsyk av å gå igjennom.

Skrevet

Jeg ville tatt låret, marinert det i lokale urter og oljer før jeg grilla det på bålet. :P

Er det bare meg som ikke blir så veldig uvel av tanken? Jeg mener, jeg ville ikke gjort det hvis ikke det var siste utvei, men jeg har ikke så store problemer med å tenke meg at jeg ville gjort det for å overleve. Man ville nok gjort det meste, kannibalisme, drikke egen urin osv.

Man spiser jo andre dyr selv om man overhodet ikke trenger det i det mangfoldet av matvarer man har å velge mellom i dag.

Skrevet

Ja det hadde jeg gjort. Hvis valget var å dø eller spise ett annet menneske så hadde jeg garantert spist ett menneske.

Skrevet

Jeg hadde nok spist om det var helt nødvendig tror jeg... men om det stod mellom meg og en annen person så er jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde drept for å spise det mennesket!

Skal jo leve med det etterpå og...

Skrevet

Jeg hadde nok spist om det var helt nødvendig tror jeg... men om det stod mellom meg og en annen person så er jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde drept for å spise det mennesket!

Skal jo leve med det etterpå og...

Flott, da er det deg jeg tar med på polarekspedisjon. :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...