Gå til innhold

Inspirert! Har du sonet fengselsstraff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå håper jeg virkelig at jeg husker anonymknappen ;)

Jeg var ganske ute og syklet i en 3-4 års periode, da jeg var rundt 20 år. Litt partydop ble til mer partydop og til slutt var det fest hele uka.

Jeg hadde brukt 5000 Kr på å kjøpe 100 extacytabletter, solgte litt for å finansiere eget forbruk. Viklet meg inn i masse tull og totalt feil folk og ble tatt med over 80 tabletter.

Det fikk jeg to uker i fengsel for.

Gikk over et år før jeg måtte sone og da var jeg så langt nede (altså, drev ikke med sprøyter og sånn), at det å få en pause fra partymiljøet var det beste som kunne skjedd meg :)

Jeg fikk øynene opp for hva jeg drev med og sakte, men sikkert styrte jeg meg selv inn på et bedre spor.

Så aldri så vondt at det ikke er godt for noe!

Anonym poster: 92e084a1c90b3ff7f536e219b638f6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,men jeg har sittet i varetekt i to uker. Og vert i retten. Og blitt dømt til betinget fengsel med prøvetid (inngen soning) for drap i selvforsvar.

Eller kjenner jeg folk som har sittet inne for fyllekjøring (flere), og vold/slossing

Anonym poster: cc96b26c48bdc59e7362fa8ed5ee1dae

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Har vært en snartur innom glattcella i min ville ungdom ;)

Skrevet

jeg har ikke sonet for noe:)

men kjenner en som satt inne i 2 år for sex med to mindreårige, eksen min satt inne for fyllekjøring , pappa satt inne for å ha ranet en tannlege for gull og onkelen min satt inne for å ha ranet en bank.

Skrevet

Nei,men jeg har sittet i varetekt i to uker. Og vert i retten. Og blitt dømt til betinget fengsel med prøvetid (inngen soning) for drap i selvforsvar.

Eller kjenner jeg folk som har sittet inne for fyllekjøring (flere), og vold/slossing

Kan jeg spørre hva som skjedde? Stakkars deg!

Anonym poster: b9afc932f5bd6da7978534dccd69e5bc

Skrevet

Kjenner to som har sittet inne for drap. Noen som har sittet for fyllekjøring. Endel i gammel vennekrets som satt for narko. Noen som har sittet for smugling av sprit og øl. En som stakk av med en trailer med conjac. (Ler enda av den)

Har aldri sittet inne selv.

Anonym poster: 45f50ea7a4d50b771f693f97bea6172a

For en vennegjeng!

Anonym poster: bf19a5dd47cd468ec7112937b4c48efd

Skrevet

Kjenner ingen som har sonet.. Har visst ganske ordentlig omgangskrets ;):)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kjenner to som har sittet inne for drap. Noen som har sittet for fyllekjøring. Endel i gammel vennekrets som satt for narko. Noen som har sittet for smugling av sprit og øl. En som stakk av med en trailer med conjac. (Ler enda av den)

Har aldri sittet inne selv.

Anonym poster: 45f50ea7a4d50b771f693f97bea6172a

For en vennegjeng!

Hva er conjac?

Skrevet

Jøss, for en vennekrets dere har!

Vet ikke om noen som har vært i fengsel.

Skrevet

Hva er conjac?

Dust...

Anonym poster: db918451e0c443c4d40c45c0904d9338

Skrevet

Kan jeg spørre hva som skjedde? Stakkars deg!

Anonym poster: b9afc932f5bd6da7978534dccd69e5bc

Jeg ble holdt fanget, banket opp og voldtatt over flere døgn. Fikk tak i en saks, og ja. (faktisk så husker jeg ikke ordentlig) Jeg var bare 17. Ikke i Norge dette her. I Norge hadde jeg nok ikke fått noen ubetinget dom heller.

Skrevet

Ja, en mor som har barn i barnehagen til barnet mitt som sitter inne, hun drepte sitt eget barn. Hadde god kontakt, barna våre var gode venner.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Hva er conjac?

Dust...

Anonym poster: db918451e0c443c4d40c45c0904d9338

Hva da? Er det Østeuropeisk Cognac kanskje? Feks i Tyrkia el noe har de Kanjak....

Skrevet

Tja, satt ett døgn på glattcelle for å ha knivstukket en kjæreste..:/ saken ble henlagt grunnet bevisets stilling.

Ellers kjenner jeg mange som har blitt tatt for narko, kjøring i alkohol/ruspåvirket tilstand, vold, brudd på våpenlov, osv.. Har hatt en dårlig omgangskrets, kan man vel si.

Anonym poster: 440f26483620e2069852371b5e09555f

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ja, en mor som har barn i barnehagen til barnet mitt som sitter inne, hun drepte sitt eget barn. Hadde god kontakt, barna våre var gode venner.

:o

Skrevet

Husker ikke helt hvor mange dager det var snakk om.. Men holdt på å brenne ned 4 manns boligen jeg bodde i for ti år siden :P

Satte på en kjele vann til koking og sprang på do for å skite. Da jeg kom ut av do var hele leiligheta røyklagt og på kjøkkenet sto flammene. Hadde satt på feil plate. Og på den andre plata sto en plastbolle som tok fyr. Fikk slokt med apparat, men ringte såklart brannvesen. Sa brannen var slokt. De ba meg evakuere hele huset i tilfelle det brant i luftkanalene. Det kom tre stigebiler og to politibiler og en sivilbil :P (de må tydeligvis hatt lite å gjøre den dagen).

Skreiv under noen papirer i halvsjokk ute på plena der og noen uker senere fikk jeg en slags dom i posten. Der kunne jeg velge mellom 6000 i bot eller 8 dager i fengsel eller noe.. Det jeg hadde skrevet under på var visst en slags tilståelse at det var jeg som sto til ansvar for brannen og at jeg hadde forlatt komfyr med plate på. Visste ikke det fantes en slik lov, men det gjør visst det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...