Gå til innhold

Når slutte å trene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge trente dere før termin? Har noen uker igjen, trener fortsatt på trenigsstudio 4 dager i uka. Kan jeg bare fortsette så lenge kroppen synes det er ok?

Anonym poster: 875c80b6a44594094342715058cae3fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du som er i så god form! Jeg har fem uker igjen og det eneste jeg gjør for tiden er korte gåturer, mer klarer ikke bekkenet mitt.

Så lenge du føler deg bra så er det ingenting i veien for å trene, bare du ikke tar i for hardt med vekter og sånt. Det er kanskje lurt å sjekke med jordmor for sikkerhets skyld :)

Skrevet

Jeg trente hardt før graviditeten, nedten daglig. men fra første dag med positiv test har jeg trappet ned til 4 dager i uka med lavere intensitet og tyngde på styrketrening. Trener mye men er forsiktig.

Ja er veldig heldig :) hadde det ikke vært for den store magen kunne jeg vel løpt maraton :P

Legen mente jeg kunne trene så lenge jeg ville bare kroppen godtar det. Men spurte ikke noe mer rundt dette. Vet jo at det er en fordel mtp fødsel om mor er i god fysisk form, men synes det virker skummelt å skulle trene hvis det feks er 1 uke til termin :P

Anonym poster: bd82e9e38675395da670324b78d6fc4f

Skrevet

Jeg trente frem til 4 dager før jeg fødte.

Anonym poster: 1bcea6b307784f7a1738e2d31886cae1

Skrevet

Jeg trente frem til 4 dager før jeg fødte.

Anonym poster: 1bcea6b307784f7a1738e2d31886cae1

Herlig :) er bare litt redd for å splæsje fostervann over hele tredemølla :P

Anonym poster: bd82e9e38675395da670324b78d6fc4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...