Gå til innhold

usikker ....og litt redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter lang tids prøving så satt spira,er 14uker nå med nr 4.men i det siste har jeg blitt så engstelig ville vi klare 4barn,fire barn høres så mye ut,er så redd vi ikke skal greie det,men vi ville jo ikke fått det vi ikke trodde d.har hus,jobber og bra økonomi.er bare tallet 4 som skremmer meg og jeg aner ikke engang hvorfor...

andre som har følt det slik?eller er det bare jeg som har sånne rare tanker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! Hadde det sånn i starten, og nå i uke 35 med nr 4, kjenner jeg panikken komme, 4!!! barn, vi skal ha 4 barn!! Vi har også plass, økonomi og alt det der, er vel mest at det blir slitsomt jeg ser mørkt på nå, muligens fordi jeg har vært mye dårlig denne gang. Vi får 3 tette (09, 11 og 13), eldste er 8. Kjenner jeg gleder meg ja, men innimellom får jeg den panikken, og ser for meg selv hesblesende på butikken med 4 barn på "armene" som klikker samtidig, he he. Det går nok fint skal du se :)

Skrevet

ja er vel akkurat sånn jeg og føler det,tenker at nei dette klarer jeg aldri,,,..hvordan kunne jeg finne på dette...huff...ser bare for meg aldri mere syden turer,aldri mere ferier ;(

Skrevet

Nummer fire på vei her også og er nå 15 uker. Litt panikk innimellom, men gleder meg mest. Litt bekymret for logistikken, ferieturer, dra bort på besøk(hvem orker besøk av oss nå;)), handling osv... Men det går nok bra:), ungene blir fort store. Min største blir 7.5 år når minsten kommer. Har en som blir 6 og en som blir 3.

Skrevet

I know! Bare 8 uker foreløpig, men det var veldig uplanlagt, og jeg har nettopp begynt å venne meg til tanken. Vi får fire veldig tette, eldstemann rekker akkurat ikke å begynne på skolen før nr 4 kommer (2007, 08, 11 og 13), så det blir ikke flyturer på oss på en stund, barnevakt blir vanskelig etc. Men vi får det nok til! Gruer meg mest til slutten på svangerskapet, og er nervøs for om vi får enda et kolikkbarn...

Skrevet

Godt og se at det er flere av oss;) har litt panikk av og til ja,men tenker d skal gå greit:) eller det må jo bare gå greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...